Reggel vámpírsebességgel ugrottam ki az ágyamból.Ez már megszokás nem tudok emberien ébredni.Gyorsan felöltöztem és rohantam a suliba.Persze természetesen.A suli előtt megláttam az osztálytársaimat a lêpcsőny.Furán bámultak rám ezért végignéztem magamon.A szemeim.Pislogtam párat és elindultam az épületbe.Rápillantottam a többiekre akik furán méregettek de csak megráztam a fejem és átléptem a küszöbön.Felsétáltam a terembe és levágódtam a helyemre.Csendben olvastam amikor valaki kopogott kettőt a padomon.
-Hm?-kérdem felsem nézve a könyvből.
-Mi vagy te?-suttogta valaki vészesen halkan.
-Ahhoz nincs közöd-pillantottam rá,Cortez volt.
-Tényleg?Erőssbb vagyok nálad így is úgy is-magabiztoskodott.
-Biztos vagy benne?-vontam fel szórakozottan a szemöldököm.
-Biztos-mosolygott.
Feláltam és vámpírsebességgel nekinyomtam a falnak.Nem volt senki a terembe még jó hogy.
-Nem tudod,hogy ki vagyok sőt még nagyon én sem mindegy.Idősebb vagyok nálad hiába nézek ki ennyinek tudom hogy vérfarkas vagy és falkában vagy ráadásul az erősebb fajtából.De én akkor is erősebb vagyok nálad.Vagyok több mint száz éves és nem blöffölök-suttogtam ajkaira-Szóval-kezdtem hátrálni-Ne kezdj ki velem-mosolyodtam el és kisétáltam a teremből.
A fiú meglepetten pislogott felém és elvigyorodott.Nem lesz neki könnyű dolga.Lesétáltam a büfébe és vettem egy szendvicset és egy forrócsokit.Gyorsan visszasiettem a terembe és lepakoltam a cuccot.Rávigyorogtam Cortezre aki mosolyogva fürkészett.Leültem a helyemre és elfogyasztottam a kajám.
Az óra gyorsan elment a matek jól megy mert hát nem most tanultam elsőre.Lesiettem az udvarra és leültem a szokásos padra.Nem szabad elmondtam ki vagy mi is vagyok.Cortez már így is sokat tud.Kár,hogy nem tudom megbűvölni mivel természet feletti.
-Na mesélj csak mi vagy te vagy ki?-kérdezte Cortez.
-Nem mondhatok semmit-pillantottam rá.
-Miért nem?-kíváncsiskodott.
-Legyen elég annyi hogy sötét múltam van és veszélyes lehetek számotokra ha nem vigyázom-mondtam.
-És rólam honnan tudsz ennyit?-kérdi.
-Érzem rajtad-mosolyodtam el.
-Na akkor melyik falkába tartozom?-pillantott rám.
-A Dark falkába a jellemzőtök többnyire alfákból álló falka sötét éjfekete bunda és veszêlyes személyiség-vigyorodtam el.
-Légyszi mondd el mi vagy?-kérte.
-Vámpír de farkas hibrid-suttogtam de tudja hogy meghallja-De nem mondhatod el senkinek-fenyegettem meg.
-Ígérem-ölelt át.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Halottan élni/Szjg ff/
FanficSzjg ff veszély!!!! Ez a történet ugyan úgy Szjg-s lesz csak egy kis fantasyval megspékelve.Csempészek bele egy kis vámpíros fűszert.Túl sokat főzök;) "Reni vagyok vámpír a szüleim is vámpírok,kb 100 éves vagyok és új suliba fogok járni hogy normáli...