Pár nap már eltelt mióta "meghaltam" de még mindig gyengének érzem magam pedig a vérem már újra termelődött.Fáradtnak érzem magam pedig nem szabadna hiszen vámpír vagyok.Megvillantottam fogaimat és belenéztem a tükörbe.Fogytam sokat.Nagyon sokat.El léptem a tükörtől és inkább felhívtam Cortezt hogy jöjjön át támogatást nyújtani.Pár perc múlva benyitott a bejárati ajtón.Én az egyik hosszú pulóverében ültem törökülésben a kanapén.
-Szia-mosolygott rám.
-Szia-mondtam halkan.
-Mi van veled?Miért vagy ilyen gyenge?-kérdezte.
-Nem tudom-suttogtam.
-Beteg vagy?-pillantott rám.
-Vámpír vagyok-néztem rá furán.
-Jogos-biccentett.
-Valami nem jó velem-mondtam.
-Ne aggódj rá jövünk,add a könyvet-kérte.
Elvágtam a kezem és csepegtettem a véremből a könyv zárára.De a kezem nem gyógyult be olyan gyorsan.
-Nem gyógyul a sem-riadtam meg.
-Biztos mert gyenge vagy-mondta.
-Nézzük a könyvet-motyogta-Hány éves is vagy?
-Százhat vagy hét-mondtam.
-Oké az van hogy meg fogsz halni-jelentette ki.
-MIVAN??-kérdeztem.
-Nyugi mindjárt mondom-kezdte-Ez egy változás át mész egy másik korszakba a tested frissítésen esik át mint a teló-magyarázta.
-Ohh akkor meghalok és felkelek?-kérdeztem.
-Igen csak farkasként-mondta.
-Farkas ként?Sosem használtam azon felem-mondtam.
-Ez a célja hogy a benned szunnyadó vadállatot tudd kontrolálni-mondta.
-Ohh okê-motyogtam-Mikir fog bekövetkezni?-kérdeztem.
-Nem tudni,szerintem ne menn egy ideig suliba majd bűvölsz igazolást-magyarázta.
-Jó bűvölök neked is nem lehetek egyedül-vigyorogtam rá.
-Végre egy kis pihi-mondta.
Felnevettem és elfeküdtem a kanapén.Cortez olyan jó velem más lányokat meg ellök magától.Mitől vagyok más?Biztos azért mert vámpír vagyok.
-Kérdezhetek valamit?-néztem rá.
-Már megtetted-nevetett-Persze mondd.
-Velem miért vagy más?A többi lánnyal olyan bunkó szoktál lenni -mondtam.
-Te más vagy és nem csak azért mert vámpír vagy-motyogta miközben beletúrt sötét hajába.
ESTÁS LEYENDO
Halottan élni/Szjg ff/
FanficSzjg ff veszély!!!! Ez a történet ugyan úgy Szjg-s lesz csak egy kis fantasyval megspékelve.Csempészek bele egy kis vámpíros fűszert.Túl sokat főzök;) "Reni vagyok vámpír a szüleim is vámpírok,kb 100 éves vagyok és új suliba fogok járni hogy normáli...