🧛‍♀️ 12. 🧛‍♀️

97 4 0
                                    

Az ünnepség dög unalmas volt pedig elég bálon voltam életem során.Êppen hazafelé tartottam amikor valami meleget éreztem végig folyni az oldalamon.Vér.Odakaptam a kezem és hátrafordultam.Senki nem vol ott.Gyanakodva pillantgattam hátra és inkább vámpírsebességgel hazamentem.

Otthon a szobámba érve lekaptam a ruhát és megnéztem az oldalam.Kêt harapás díszelgett rajta.Két vámpírharapás.Na ez hogyan került ide?Ervin.ERVIIIIN.Gyorsan leragasztottam a sebet úgy is hamar meggyógyul.Gyorsan felkaptam valami göncöt és vissza rohantam az iskolába.Ervin irodájához érve berontottam az ajtón.Vigyorogva ült a székében és furán bámult.

-Ezt te tetted?-kérdeztem és felhúztam a pólóm.

-Nem tudom-mondta vigyorogva.

Odajött és rátette a tenyerét a négy fognyomra.Már a kideg is kirázott.

-Mit tettél velem?-kérdeztem.

-Megharaptalak,finomnak tűnsz-mondta.

-Mit szívtál?Tiszta hülye vagy-mondtam.

-A te véredet-mondta.

Át harapta a torkom és szívni kezdte a vérem.Ellenkezni akartam de nem ment túlságosan legyengített.Az ulolsó dolog amire emlékszem az Cortez kiabálása és Ervin megnyalja a fogait.

°°°°°°°°°°
A fejem lüktetett és nem tudtam kinyitni a szemem.Mintha egy sötét szobában lennék.Sokszor próbálkoztam mire sikerült kinyitni szemeim.Cortez kékjeivel találtam szembe magam.

-Azt hittem valami bajod esett-ölelt meg szorosan.

-Nincs semmi gond,mi történt?-néztem fel.

-Hát Ervin letámadott kiszívta az összes véred és összeestél.Leordítottam a fejét és ide hoztalak-mondta.

-Értem.

Elgondolkodtam miért is történt ez.Sosem voltam ilyen helyzetben de Ervin sem volt ilyen.Na mindegy.

°°°°°°°°°
Megpróbáltam felkelni de egyből elszédültem.Megkapaszkodtam a kanapéba és pislogtam néhányat.

Halottan élni/Szjg ff/Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang