🧛‍♀️ 16. 🧛‍♀️

107 3 0
                                    

Könnyezve bámultam Cortezre és tényleg szeret.Én is szeretem de félek.Nem érdekel bevallom neki.

-Tudod ezt nem gondoltam volna-nevettem fel-Nem gondoltam azt,hogy idejövök,azt se hogy ezt mind átélem na de azt hogy belédszeretek végleg nem gondoltam volna-mosolyogtam rá.

-Te is szeretsz?-lepődött meg.

-Miért mit gondoltál-kérdeztem.

-Azt hogy te nem járnál egy ilyesfajta fiúval mint én-sütötte le a szemeit.

-Ne viccelj-vigyorogtam.

Odajött és szorosan átölelt.Nem hittem hogy ebből a kaladból ez is kisül.Szeretem őt addig szeretni fogom amíg megnem halok.Ami nem most lesz.

Az egész iskola minket nézett de nem zavart.Örültem hogy szemtanúi lehettek a boldogságomnak.

Cortez mosolyogva eltolt magától és hosszan megcsókolt.Mindenki tapsolt és füttyögött de nem tudtam erre koncentrálni mert csak Cortez létezett,én és ő,senki más.Az én világomba is kell egy fiú aki ennyire szeret.Nélküle értelmetlen az egész.Tetszett az egész szituáció mert ilyen még nem nagyon volt.Csupán egyszer de annak rossz vége lett.De ez most jó lesz.

-Annyira szeretlek-suttogta.

-Én is téged-öleltem át a derekát.

Többen odajöttek hozzánk gratulàlni köztük az osztály is.

-Cortez gratu haver-veregette vállon Ricsi.

-Viiii Reni gratu annyira örülök-ugrált oda Virág.

-Igen én is-mosolyogtam rá.

-Renáta gratulálok Ádámmal remek páros vagytok-nyújtotta a kezét Kinga.

Félrelöktem a kezét és szorosan átöleltem.Igaz sokat veszekedtünk de szerintem ő is bír engem.

Tovább néztem és mindenki boldog volt ami engem is mosolygásra késztetett.Annyira jó volt látni hogy mindenki boldog.De csak egy ideig.Az ajtó kivágódott és Máday lépett ki.

-Renáta!!-ordította-Mi folyik itt?

-Buliii-ordította egy tizedikes.

-Mire véljem ezt mit ünnepeltek?-kérdezte.

-Renáta és Ádám románcát-mondta Kinga.

Máday megrázta a fejét és inkább ott hagyott minket.

Boldog voltam de nem csak ên más is.Virág Ricsivel és később kiderült Dave Kingával jött össze.Örültem,és itt egy szakasz le is zárult.

Halottan élni/Szjg ff/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora