Училището ми не е далеч, но имам достатъчно време, че да премисля всичко в живота си. Ако можех да си отговоря само поне на един въпрос от всички, които ми се въртяха в главата, може би, нещата щяха да са по-различни и смислени. Пристигнах в училището. Настаних се на чина си, както обикновено. Вече мина един месец и може би е време да потърся в Интернет някаква информация за това дали има някакво медицинско обяснение за моето състояние (да, медицинско обяснение, но не от психиатър). Също така мога да проверя за информация и в някоя книга от...
—...и тогава тя ми каза: "Бебче, едната ти мигла е паднала някъде"! - този глас ме върна отново в реалността.
—Извинявай, на мен ли говориш? - попитах аз.
—Разбира се, че на теб говоря, обяснявах ти как вчера си купих ново лепило за изкуствени мигли, но се оказа, че не е хубаво и на партито едната...
—Да, да това го чух!Момичето, което ми говори се казва Изабел. Седим с нея на един чин от година, но не мога да я нарека приятелка, защото никога не съм й споделяла, никога не сме излизали заедно, не си говорим даже.
—Ами съжалявам, че така се е случило Изабел!
—Остави, няма за какво да съжаляваш. Иначе, Виолет, ти добре ли си, изглеждаш депресирана? Да не си влюбена?
—Добро утро, ученици, приберете всички учебници, тетрадки и телефони и се пригответе за контролното!Учителката ме спаси от въпросите на Изабел.
—Виолет, виж, знам, че ме мислиш за клюкарка, но не е така, мога да пазя тайни. Затова, ако искаш да споделиш насреща съм! - с усмивка ми каза Изабел.
Тестът започна, но по средата на часа не издържах и предадох празен лист. Като излязох потърсих в Интернет: "Същества, които привличат електричество" и останах като парализирана, когато видях рисунка на съществата, които бях видяла онази нощ. Те се появиха от един проблясък светлина и имаха тялото на човек, но всъщност бяха кучета и бяха създадени не от плът ами от електричество. Беше ми толкова трудно да го обясня, но сега ги виждам на картинка и все едно, че част от притесненията ми се махнаха. Оказа се, че тези същества всъщност се наричат Райджу и произлизат от японската митология. Когато двете Райджу се появиха, те говореха на неразбираем за мен език, но при тръгването си изпуснаха нещо и аз го докоснах, не мога да обясня какво беше, защото не го виждах, но знаех, че е там, от допира разбрах, че има формата на пръстен. И след това получих способностите си.
Взех си чантата и реших, че е най-добре да отида в гората докато още е светло и да потърся още някакви неща останали от Райджу. Пристигнах на мястото, но нямаше нищо необичайно и едва ли точно сега щяха да се появят отново, за да ги разгледам по-внимателно. Седях и оглеждах наоколо около час, но нищо не се случи и реших да си тръгна. Но изведнъж се чу много силен гръм, от нищото се появи онази загадъчна светлина и ме отнесе със себе си. Озовах се насред град унищожен до основи, а към мен се приближаваше Райджу и успях да чуя как ми казва: "Добре дошла отново вкъщи, Райто!".
YOU ARE READING
Електричество по тялото (Electricity in corpore)
Mystery / ThrillerВсичко започна, когато станах свидетел на нещо, което по принцип не би трябвало да съществува, даже все още не мога да си го обясня, но от тогава живота ми се преобърна и вместо да бъда обикновено момиче аз изживявам най-големия си кошмар.