Беше празно! Нямаше никаква следа от капсулите и от сферата, но аз съм сигурна, че не съм луда и, че всичко беше реално. Най-вероятно някой ме е видял, че влизам тук и е преместил всичко и този някой има ужасно голяма сила. Тези 3 капсули, които видях бяха бронирани и сигурно едната е тежала по 500 килограма и е невъзможно обикновено човешко същество да ги премести за по малко от 2 часа. Не са били и Райджу, защото аз имам тяхната сила, но не мога да вдигам супер тежки неща. Подозирам, че има и друга раса освен Човешката и тази на Райджу.
Не, не трябваше да обмислям всичко точно сега, а трябваше да обясня на баща ми, защото той стоеше и се взираше в мен. Искаше да му отговоря на въпросите, чиито отговори не знаех. Нямаше смисъл и да повтарям, че наистина съм видяла нещо и, че не съм луда, защото така щях да разгневя родителите си още повече, затова реших да взема най-правилното решение за всички.—Татко, мама ми сподели, че сте искали да ме настаните в психиатрична клиника и аз съм съгласна да отида.
—Чакай малко Виолет - баща ми беше доста изненадан - защо се съгласи толкова бързо, няма ли да кажеш нещо, с което да се защитиш?!
—Ами аз искам да сключим сделка, ще отида да се лекувам и ще остана, докато докторите кажат, че съм здрава, но ако и след това продължавам да твърдя, че всичко това е било истина, искам ти и мама да ми повярвате. Съгласен?
Без даже и да се колебае баща ми прие предложението. Когато се прибрахме нещата ми бяха готови и направо потеглихме към лудницата. По принцип трябваше да съм притеснена, но аз не мислех за това. Опитвах се да намеря някакви улики и да разреша тази мистерия, но тя ставаше все по-заплетена. Сърцето ми не издържаше.След няколко часа пристигнахме по средата на нищото и пред нас се издигаше просто една бяла сграда с надпис "Психиатрична клиника", която беше обградена с висока черна ограда и решетъчна огромна врата. Беше облачно и това предаваше още по-зловещ вид на лудницата. Скоро от сградата излязоха две жени и поеха багажа ми казаха, че ще го проверят за неща, с които бих се наранила. След тях дойде и мъж облечен в костюм, усмихна ми се и ми каза:
—Добре дошла в нашата клиника, Виолет! Аз съм доктор Сато и съм главният лекар. За съжаление с теб няма да се виждаме много, тъй като аз се занимавам с други пациенти, но съм назначил най-добрите ми колеги да се занимават с теб и ще се погрижим да се чувстваш добре. А сега ще те помоля да свалиш връзките на обувките си и колана на панталона, както и други подобни неща, които имаш.
Свалих връзките и колана си и ги подадох на медицинската сестра, която стоеше до мен. Посегнах да сваля и колието си с виолетов диамант, но доктор Сато ме спря:
—Виолет, недей сваляй колието си, моля те, нека да остане на теб!
Това колие ми е било сложено още откакто съм се родила. Майка ми цял живот ми е повтаряла, че за нищо на света не трябва да го свалям, затова до сега нито дори за една секунда не съм го сваляла. И родителите ми носят същите виолетови диаманти. Казват, че това са редки скъпоценни камъни и са предавани от поколение на поколение. И сега бях щастлива, че нещо толкова ценно ще остане с мен. Прегърнах мама и татко за последно и се отправих към моя нов дом или по-точно към моя нов ад.
YOU ARE READING
Електричество по тялото (Electricity in corpore)
Mystery / ThrillerВсичко започна, когато станах свидетел на нещо, което по принцип не би трябвало да съществува, даже все още не мога да си го обясня, но от тогава живота ми се преобърна и вместо да бъда обикновено момиче аз изживявам най-големия си кошмар.