Sabah uyandığımda evde tek başımdaydım herkes gitmişti neden bilmiyorum sadece not bırakmışlardı.
Aşağı inip kendime kahvaltılık bir şeyler hazırladım kahvemi de alıp salona geçtim televizyondan teen wolf açıp izlemeye devam ettim.
Barış ve Naz abla eve geldiğinde gözlerim gülmüştü resmen tabi anlaşılan Barış yine üzmüştü çapkınlığından dolayı.
İrem: yine naptın Allahın cezası?
Barış: ya takıma yeni bi sosyal medya sorumlusu almışlar onla konuştum diye yapıyo.
Naz: kız seni öptü barış farkında mısın?
Şokla gözlerimi açıp karşımdaki ikiliye baktım.
İrem: Barış ciddi mi bu?
Naz: ben böyle devam etmek istemiyorum, diyerek evden çıkmıştı.
Barış: ama ben naptım?
İrem: sus barış ya.
Barışla bi süre daha kavga edip kahvaltımı bitirmiştim telefonuma gelen mesajla odama çıkıp hazırlanmaya başladım, Naz abla akşam sahile gelmemi Barış'ın getirmesini söyledi ben de rahatça bir şeyler giyip aşağıya indim.
Barış'a hadi diyeceğim sırada kapı çalmıştı kapıyı açtığımda karşımda yine Dorukhan'ı görnüştüm.
Dorukhan: İrem çok özledim gerçekten gel yapma böyle..
İrem: Doruk sus nolur sus canımı yakıyorsun sadece..
Doruk aniden çekip dudağıma yapışmıştı aniden olunca ne yapacağımı bilememiştim üzerimden Barış'ın alması için dua ediyordum.
Barış Doruğu tuttuğu gibi duvara fırlatmıştı anahtarı verip arabaya gitmemi istediğinde arabaya inip beklemeye başlamıştım.
Barış geldiğinde biraz daha sakinleşmiştim ağlamıştım evet canım yanmıştı Barış bunu anlayıp sıkıca sarıldı.
Barış: ne olursa olsun ben senin abin sayılırım tamam mı asla üzülmene izin vermem.
Barışa gülümseyip önüme döndüm yol boyu şarkı dinleyerek geçmişti sahile geldiğimizde arabadan inmiştim ben indiğim gibi Naz abla binmişti ve ilerlemişlerdi, ne oluyor lan?
Nicolo: bende seni bekliyordum.
Nicolo'nun sesini duymamla arkama döndüm.
Nicolo: yalnız kalmak istedim olanlardan haberim var onun adına ben özür dilerim onun dağıttığı kalbini ben toparlamak istiyorum İrem, benimle çıkar mısın?
Ağzım 5 karış açık şekilde Nicolo'ya bakıyordum.
İrem: ne, sen ciddi misin? 1 dakika kalbimi hissetmiyorum.
Nicolo belime sarılıp dudağıma küçük bir öpücük kondurdu.
Nicolo: ti amo amore mio.
.
.
.
.
.
.
.
.
.