Přátelé, kamarádi, fanoušci, i vy ostatní,
možná jste už postřehli, že jsem se rozhodla kromě fanfikcí, kterým budu ovšem věrná i nadále, začít víc psát i svoje vlastní věci. A protože od rozhodnutí nemívám zas až tak daleko k činu, pustila jsem se do toho. Ba, co víc, vrhla jsem se do toho po hlavě.
Poslala jsem své autorské povídky do dvou soutěží a, světe, div se, ono to nebylo úplné fiasko. Jedna z mých povídek, Prodavačka snů, získala druhé místo v soutěži, kterou pořádá web Kultura21. Tuto povídku po dohodě s nimi smím zveřejnit až poté, co vyjde u nich, takže si na ni počkáte, o svoji radost jsem se s vámi ale chtěla podělit, protože jste to byli právě vy a vaše úžasné komentáře a hvězdičky, co mě utvrdilo v tom, že už jsem autorsky někam dospěla a posunula se natolik, abych doopravdy šla s kůží na trh. Moje Vánoce se letos předběhly, když jsem dostala zprávu o svém umístění, takže to chci oslavit i s vámi.
Aby to čekání nebylo tak dlouhé, přidám sem na začátek jednu báseň a jednu "neúspěšnou" povídku. U každé tady vydané věci vám na jejím konci povím i něco málo ze zákulisí, u čehož se snad pobavíte. Kouzelník sice neprozrazuje svoje triky, ale šéfkuchař sem tam nechá nakouknout pod pokličku. A jelikož mám k jídlu blízko...
No, ukončím svůj projev dřív, než vás začnu nudit a raději jdeme na obsah a první kousky téhle sbírky.
Jen ještě poděkuji své dvorní betě, BellaLEtranger. Drahá, děláš pro mě víc, než bych si mohla přát a určitě mnohem víc, než si zasloužím. Podporuješ mě ve všem, co mě napadne a jsi ochotná poslouchat moje fňuky, když dopadnu na tlamu a rozbiju se. A stejně mě od dalších nápadů neodrazuješ a fandíš mi. Znamená to pro mě hrozně moc. Díky tvojí podpoře a pomoci nejen při psaní si ten svůj sen o vydané knize (v ideálním světě více knihách) možná jednou splním. A věřím, že budeš u toho. Děkuji za všechno.
ČTEŠ
Ze šuplíku ven
Ficción GeneralSbírka povídek a krátkých textů na různá témata. Jedná se o autorské texty, nikoli o fanfikce. Samozřejmě můžete mrknout do obsahu, kde najdete ve zkratce o čem to je, abyste věděli, co čeho jdete. Témata budou hodně různorodá a obsah budu pravideln...