Obsah

41 4 0
                                    

1. Kejklíři

Krátká báseň, která vypráví příběh skupinky potulných kejklířů, kteří si každý nese svůj kříž, má svá trápení a své strachy, a i přesto drží hlavu vztyčenou a zpívají na veselou notu, alespoň dokud mají posluchače.

2. Bylo by lepší zapomenout

Na malé vsi se stala velmi brutální trojnásobná vražda. A i když je to již dávno, lidé na to nikdy nezapomněli a ani nezapomenou. Marii, která se narodila až po oné tragické události, o tom všem vypráví její prarodiče, kteří si vše pamatují, jako kdyby to bylo včera. A také nám přiblíží, jak se na to na všechno dívají. Přeci jenom jde o vesnici, takže jak vraha, tak jeho oběti dobře znali.

3. Prodavačka snů

Příběh ženy, která si s ničím nedělala příliš těžkou hlavu, proplouvala životem s cynismem a sarkasmem sobě vlastním a osud jí tak dlouho šel na ruku, dokud ho to nepřestalo bavit. A přesně v tomto momentu ji nechal spadnout z obláčku plného ideálů přímo hubou na dlažbu.

4. Jen jejich cesta

Dva kamarádi si domluví procházku zimní přírodou. Adam ale pozve na pěší výlet se Sofií ještě Zorku a doufá, že se mu podaří dát obě kamarádky dohromady. Do hry vstoupí opuštěná budova a tajemství, které se v ní skrývá. Adam velmi rychle zjistí, že bude rád, pokud z toho výletu všichni tři vyváznou se zdravou kůží.

5. Zrození bohyně

Barbara není spokojená v manželství a zdá se, že se z této krize už nejspíš nevyhrabe. Malá jiskřička naděje svitne ve chvíli, kdy její manžel Milan navrhne společnou dovolenou. Ani jeden z nich před odletem do Řecka netuší, že tyhle prázdniny naberou docela jiný směr a do hry vstoupí staří "dobří" řečtí bohové osobně.

Ze šuplíku venKde žijí příběhy. Začni objevovat