MMS

303 18 0
                                    

DEREK POV

Sedíme už tři hodiny s týmem nad bezpečnostními plány pro našeho nového klienta. Jde o známého herce Matta Coopra co přijel natáčet do USA svůj film a jeho manažer si dělá starosti o jeho bezpečnost vzhledem k tomu, že poslední dva měsíce dostává výhrůžné dopisy a dárky v podobě mrtvé krysy a kočky.

Naše agentura patří mezi nejlepší. Vedu ji se svým strýcem a sestrou. Zaměřujeme se na zabezpečení nemovitosti a poskytujeme 24 hodinovou ochranu pro klienty při jejich cestách. Máme skvělé pověsti, takže si klienti můžeme vybírat. 

"Je všechno jasný?" rozhlédnu se. Zbytek týmu přikývne. Unaveně si protáhnu ztuhlé svaly. Nesnáším dlouhé sezení, dávám přednost akci, ale aby vše fungovalo jak má, musíme znát dokonale plán. Naštěstí pracuji se stejnými lidmi už osm let a předtím jsme spolu sloužili pět let v armádě, takže se známe a dokážeme spolu komunikovat bez slov.

Najednou mi na telefonu zabzučí zpráva. Vždy jsem se považoval za člověka, co nedám najevo své pocity a cenil si to, že za každých okolností umím udržet svůj poker face, ale po otevření MMS mi vyjedou oči a zalapám po dechu. "Vše v pořádku?" zajímá Isaaca. "Jasně, to je zatím vše. Jděte se najíst a uvidíme se na tréninku" přikývnu a ukončím schůzi.

Počkám až všichni opustí místnost a znovu si prohlédnu MMS. Co to sakra má být? Na fotce poznám Cořina nejlepšího kamaráda Stillese. Na tom by nebylo nic divného. Za ty roky jsme si občas napsali, ale většinou jen šlo o to, kde je mám vyzvednout, když to přehnali s pitím, ale ty fotky, na které právě koukám, byli jiný level.

Stilles byl na nich nahý, kromě malého kousku látky, který víc ukazoval, než zahaloval. Až do teď jsem si nikdy nevšiml, že je v takové kondici. Omlouvalo mě, že Stilles většinu času na sobě má oblečení o velikostí větší a navíc je o sedm let mladší, takže jsem si ho moc neprohlížel. Ovšem teď mám jeho tělo na stříbrném podnose.

Je štíhlý, ale na těle se mu rýsují svaly a dokonce má lehký pekáč buchet na břiše. Navíc je posetý znaménky. Oči mi sjedou k jeho klínu a já si tu část zvětším. Vidím, že ani tady se nemá za co stydět a to nemluvím ani o jeho pevném zadku, který dělí jen tenký provázek tang. Pod tím vším je připojený text: "Líbí se ti co vidíš?". 

Nevím co si o tom mám myslet. Neuvědomuji si, že by o mě dříve projevil pozornost. Navíc pochybuji, že by po mně vyjel. Než se mi uvaří mozek, pípne mi sms od něj. "Omlouvám se za ty fotky, chtěl jsem je poslat někomu jinému, jen jsem se překliknul." V první chvíli si oddechnu, že po mně nejde, ale pak cítím vztek. 

Kdo je ten komu to chce poslat? Cora se nezmínila o tom, že má o někoho Stilles zájem a většinu času nemluví o nikom jiném. "Nic se neděje. Jen rada. Neposílej takové fotky nikomu. Nevíš jak toho někdo může zneužít" rychle mu odepíši. Pak se ještě jednou mrknu na jeho fotky, ale když chci vymazat, něco mi v tom brání, takže schovám telefon do kapsy a jdu se najíst.


OMYL (STEREK)Kde žijí příběhy. Začni objevovat