STILLES POV
Je to pár dní co jsem Mattovi vyčistil elektroniku a od té doby, mě bombarduje SMS s pozváním na společně strávený čas. Uchechtnu se. Vím, že má šíleného stalkera, ale začínám mít pocit, že mě taky trochu pronásleduje. Cora nechápe proč ho odmítám. Těžko ji můžu říct, že jediný chlap, po kterém toužím je její bratr.
Nezlobila by se na mě, ale dělala by si starosti. Pravda je, že zamilovanost k Derekovi je cesta do pekel. Neexistovala šance jak z něj udělat gaye. Prohlížím si fotky jejího bratra, které jsem jednou tajně pořídil, když jsem čekal na Coru až jim skončí trénink. Derek na nich byl jen v kraťasích s nahou hrudí, která se leskla potem.
Nemusím dodat, že jsem nad tím obrázkem mnohokrát masturboval, protože je to nejblíž sexu, co s ním kdy budu mít. Přemýšlím jaký je typ holek ho přitahuje. Podle jeho dvou bývalek o kterých vím od Cory a následně jsem hledal na internetu, má rád tmavovlásky se sexy postavou a chytrým mozkem. Jedna je učitelka a druhá vědkyně.
Než zapadnu do depresivních myšlenek pípne mi SMS s dalším pozváním na skleničku od Mattyho. Odsunu myšlenky na Dereka a souhlasím. Třeba to nebude tak špatný. Mám dvě hodiny času než se potkáme, takže si dopřeji dlouhou sprchu a vyberu si něco z oblečení co mi vybrala Cora. Lehce na sebe stříknu kolínskou a jdu k objednanému taxi.
Cesta uběhne v klidu, protože provoz už není tak hrozný. Zaklepu a tentokrát mi otevře Boyd. Prohlídne si mě s mírným úsměvem. Kousek dál uvidím jeho dračici Ericu. Mávnu ji na pozdrav a věnuji pozornost muži co ke mně přichází se širokým úsměvem. "Konečně si mě neodmítl. Objednal jsem nám večeři" nakloní se ke mně a zlehka mě políbí na rty.
Překvapeně vykulím oči. Tak tohle jsem nečekal. Začínám pochybovat jestli to je to dobrý nápad, ale než se stihnu vymluvit, chytí mě za ruku a vede do jídelny, kde je prostřený stůl pro dva. Když vidím jak si dal záležet rozhodnu se tomu dát šanci.
Jídlo je výborné a z Matta se vyklube příjemný společník. Bohužel můj tep ani jednou nevyskočil při pohledu na toho sexy chlapa. Baví mě historkami z natáčení a zajímá se o mou práci. Během hovoru mi jednou přejede po ruce a jednou mi dokonce rukou sjede pod stolem na stehno. Musím to zastavit, než se stane něco čeho bude jeden z nás litovat.
"Matte jsi opravdu žhavý chlap a určitě by každý gay chtěl být na mém místě, ale já to necítím. Promiň" řeknu. "Je to Derek, že? Všiml jsem si jak na něj koukáš a červenáš se v jeho blízkosti. Škoda, závidím mu. I tak bych se rád přátelil, neboj čistě platonicky" nabídne mi. Prohlížím si ho a přikývnu.
Vstanu k odchodu a než mu stačím poděkovat za pěkný večer, udělá pár kroků ke mně a přitiskne své rty na mé. Šokovaně rozevřu rty a on polibek prohloubí. V tu chvíli mi dojde co se děje a odstrčím ho. "Nemáš zač" mrkne na mě a kývne směrem za mnou. Otočím se a srazím se s pohledem plného vzteku, který nás sleduje. Při pohledu na naštvaného Dereka ztuhnu. Jak dlouhou je tady a kolik toho viděl?
"Opravdu mě mrzí Stillesi, že nemáš zájem, ale budu tu půl roku, kdyby sis to rozmyslel. Zavolám ti taxi" řekne Matt.
ČTEŠ
OMYL (STEREK)
RomanceSTILLES OMYLEM POŠLE ODVÁŽNOU FOTKU BRATROVI SVÉ NEJLEPŠÍ KAMARÁDKY. JAK NA TO BUDE REAGOVAT NEJŽHAVĚJŠÍ CHLAP, KTERÝ JE NAPROSTO HETERO? NEBO JE TO JINAK?