DEREK POV
Matt rozdává úsměvy na všechny strany a mává na červeném koberci. Právě je premiéra jeho filmu. Od střelby uteklo osm měsíců a věci se vrátily do normálu. Rozhlížím se pozorně jestli neuvidím něco podezřelého. "Dnes si tu jako pozvaný, ne ochranka lásko" ozve se za mnou káravý hlas mého partnera. Otočím se a musím se štípnout, že ten nádherný muž mi patří.
Po návratu z nemocnice se nastěhoval ke mně. Naštěstí se tomu moc nebránil. Klapalo nám to skvěle. "Už jsem ti řekl jak moc ti to sluší v tom obleku zlato?" lacině na něj mrknu. "Dokonce i ukázal, ale nejsem proti, abychom si to po návratu domů zopakovali" olízne si rty a já jsem tvrdý.
"Dejte si pohov lidi, jste na veřejnosti" znechuceně protáhne Scott obličej. Isaac se za ním zasměje a když se na něj Scott otočí, pošle mu polibek. Ten jen odevzdaně mávne rukou a odchází. Vidím jak ho můj kamarád sleduje s hladem v očích. Vyjede mi obočí. Moment Isaac a Scott?
Než se nad tím můžu zamyslet víc, objeví se Matt s Corou. Podle toho jak spolu vášnivě diskutují, je mi jasné, že má sestra se mu zase snaží někoho dohodit. Od té doby co jsem se Stillesem, obrátila svou pozornost k milostnému životu Matta. Nechápu její posedlost dávat všechny dohromady, když je přitom singl a nechce na tom nic měnit.
"Musíme do sálu, za pár minut to začne" popohání nás Erica, která má dnes na sobě dlouhé šaty a moc ji to sluší. Boyd si ji střeží jako oko v hlavě. Konečně se naše skupinka usadí a sál se ponoří do tmy. "Miluji tě Stillesi" zašeptám svému druhovi do ucha a on mi stiskne ruku.
ČTEŠ
OMYL (STEREK)
RomanceSTILLES OMYLEM POŠLE ODVÁŽNOU FOTKU BRATROVI SVÉ NEJLEPŠÍ KAMARÁDKY. JAK NA TO BUDE REAGOVAT NEJŽHAVĚJŠÍ CHLAP, KTERÝ JE NAPROSTO HETERO? NEBO JE TO JINAK?