STILLES POV
Chci spát, ale kolem mě se ozývá nepříjemné pípání. "Vypni Scotte" zavrčím naštvaně. "To nemůžu, sestřička by mě za to vynesla v zubech Stillesi. Jinak ti přeji taky dobré ráno. Jak ti je?" ozve se pobaveně Derek. Moment, co tu dělá Derek a kde je můj bratr?
Otevřu oči a zmateně se rozhlížím. To není moje ložnice. Vypadá to jako nemocniční pokoj a ty zvuky vydávají přístroje kolem mě. "Co se děje? Proč jsem v nemocnici?" ptám se Dereka. "Včera jsi si zahrál na jednoho ze svých superhrdinů co máš tak rád. Jen si zapomněl, že není nesmrtelný a vrhl ses před kulku. Museli tě operovat a vzít ti kousek jater, ale budeš v pořádku" zachraptí a přes jeho obličej přejede stín bolesti.
"Matt je v pořádku?" zajímá mě. "Ano, kromě pár modřin od pádu mu nic není. Sakra Stillesi si uvědomuješ, že si mohl zemřít? Myslel si aspoň na chvíli, co by to znamenalo pro nás ostatní? Pro mě? Doprdele bál jsem se, že o tebe přijdu." křičí na mě. Než stihnu odpovědět, otevřete se dveře a sestřička se zamračí na Dereka. "Buď se uklidnit nebo musíš odejít. Tohle je Jipka, pacienti potřebují klid"
Jeho tvář zčervená "Omlouvám se, nebude se to opakovat". Sestra kývne a nechá nás o samotě. Nevím co to do něj vjelo. Takový výbuch jsem u něj nikdy neviděl. "Mrzí mě to. Nepřemýšlel jsem a rozhodně jsem si nechtěl hrát na hrdinu" omluvím se. Přejedete si dlaněmi po obličeji a já si všimnete temných kruhů pod jeho očima. "Spal jsi vůbec?" vyhrknu .
,,To není důležité. Spánek neuteče. Do rána jsem byl u Matta a pak jsem jel za tebou. Scott a Cora si šli na hodinu lehnout. Taky nespali" odvětí. Je mi líto, že tolik lidí co mám rád trpělo mou vinou. Dojde mi, že kdybych zemřel Derek nebude vědět o tom jak moc pro mě naše společná noc znamenala a i když to necítí stejně, chci mu to říct.
"Dereku, musím se ti k něčemu přiznat. Ta naše noc bylo to nejlepší co se mi kdy v mém životě stalo. Už několik let jsem do tebe zamilovaný a chci abys to věděl, protože jsem si uvědomil, že nemůžu ovlivnit kdy zemřeme, ale můžu ovlivnit jak budu žít a chci být upřímný" rozpačitě sklonem hlavy.
Zvedne mi ji. "Taky tě miluji Stillesi, to že tě chci jen pro sebe vím od otevření tvých sexy fotek. Mimochodem stále je mám schované v mobilu." pohladí mě něžně po tváři. Překvapeně na něj vykulím oči. Zasměje se a pak mě políbí. Nemusím podotýkat, že netrvá dlouho než do pokoje přiletí sestra, protože můj tep vyskočí hodně vysoko.
Na její šokující výraz jen pokrčím rameny "Právě mi vyznal lásku" pokusím se vysvětlit situaci. Pobaveně zavrtí hlavou. "S tím líbání počkejte až vás nebudou sledovat přístroje" poradí nám a při odchodu mi ukáže palec nahoru.
ČTEŠ
OMYL (STEREK)
RomanceSTILLES OMYLEM POŠLE ODVÁŽNOU FOTKU BRATROVI SVÉ NEJLEPŠÍ KAMARÁDKY. JAK NA TO BUDE REAGOVAT NEJŽHAVĚJŠÍ CHLAP, KTERÝ JE NAPROSTO HETERO? NEBO JE TO JINAK?