STILLES POV
Cora mě poprosí o to, abych zkontroloval zabezpečení počítače a telefonu jejich nového klienta. Jde o slavného herce, který právě přiletěl do státu natáčet svůj nejnovější film. Dokonce mi spiklenecky nadhodila, že je sexy gay a zrovna je singl. Chápu o co ji jde. Neustále se mi snažím někoho dohodit, ale až na pár krátkých střetnutí, to zatím nevyšlo.
Pravda je, že za celý život jsem měl jen jeden delší vztah. Byl na vysoké s mým spolubydlícím Theem, ale skončilo to, protože nechtěl vyjít na veřejnost se svou orientací. Rozchod mě dost sebral a přísahal jsem si, že už nikdy si nezačnu s nějakým kdo tají co je. Snažil jsem se Coru odmítnout, jenže ona ví jak na mě, takže teď stojím před obrovským sídlem, který je dočasný domov Matta Coopra, jak se herec jmenuje.
Nervózně jdu dovnitř a modlím se, abych tam nenarazil na Dereka. Od té nešťastné poslané MMS se mu snažím vyhýbat. Zaklepu na dveře a ulehčeně si vydechnu, když mi otevře Isaac. Věnuje mi jeden ze svých úsměvů, který působí, že člověku změknout kolena a jediná myšlenka v hlavě je VEZMI si mě.
Isaaca mám rád. Je milý a vypadá nesměle, ale když přepne do módy ochrany, je lepší se mu vyhnout. Navíc je gay. Nechlubí se tím, ale ani to netají. Občas si říkám, proč jsme to spolu nikdy nezkusili? Než o tom stihnu přemýšlet, vyhrknu tu otázku nahlas. Isaac se zasměje a poplácá mě po zádech. "Jsi na mě moc divoký. Potřebuješ někoho kdo bude víc dominantní" odpoví.
Najednou cítím jak mi záda propaluje něčí pohled. Otočím se a setkám se se zdviženým obočím Dereka. Je oblečený v černém obleku a při pohledu na něj se mi rozbuší srdce jako vždy, když je v mé blízkosti. Je to ten nejvíc sexy chlap co jsem potkal. Škoda jen, že není gay nebo aspoň bi. Povzdychnu si a otočím se zpět na Isaaca.
"Tak kde je počítač a telefon?" zeptám se ho. "Vezmu tě tam a zároveň tě představím Mattovi" ozve se za mnou Derekův hlas. Přikývnu a s očima přilepenýma k podlaze ho následuje. Cesta naštěstí netrvá dlouho, protože při pohledu na jeho zadek před sebou, začínám mít problém v kalhotách.
"Matte, tohle je počítačový génius, o kterém jsme mluvili Stilles Stilinski. Stillesi toto je náš nový klient Matt Cooper" představit mě tmavovlasému muži. Musím uznat, že je sexy, ale ne tak jako Derek. S úsměvem mu stisknu ruku "Těší mě. Projdu tvůj počítač a telefon a vylepším ti zabezpečení, jestli to bude potřeba" řeknu mu a sedám si za stůl.
Ve chvíli kdy se dotknu klávesnice, vypnu okolní svět a celá má pozornost je zaměřena na můj úkol. Projdu programy, poštu, najdu pár virů, které odstraním a zlepšuji ochranu. Přidám pár vychytávek a když jsem s výsledkem spokojený, pokračuji s jeho telefonem.
ČTEŠ
OMYL (STEREK)
RomantizmSTILLES OMYLEM POŠLE ODVÁŽNOU FOTKU BRATROVI SVÉ NEJLEPŠÍ KAMARÁDKY. JAK NA TO BUDE REAGOVAT NEJŽHAVĚJŠÍ CHLAP, KTERÝ JE NAPROSTO HETERO? NEBO JE TO JINAK?