[🐢] " , Witam !!
Dziś postanowiłam napisać po prostu takie story time z dzisiejszego dnia w szkole, bo w piątki dzieją się ciekawe żeczy.
[🐢] " , Let's go !!
Do szkoły prawie się spóźniłam, byłam pięć minut przed dzwonkiem, a chciałam się zgłosić do odpowiedzi. Bez żadnej powtórki.
Najgorsze w geografii jest to że rok temu czyli w 6 klasie ją uwielbiałam, a teraz zmienił nam panią i jest chuj tyle powiem.
Nie wiem jakim cudem odpowiedziałam na 5.
Dalej był 2 wf. 2 Wf z rana jak śmietana kurwa-
Na pierwszej lekcji siatkówka (nienawidzę)
Na drugiej był już wstępne próby do jasełek więc siedzieliśmy na ławkach, a niektórzy grali w badmintona.
Najlepsze było jak taka Emilka się wywaliła (nienawidze jej).
Potem religia. Czyli nawet okej przedmiot bo mogę dużo rysować.
I też jedyny przedmiot na którym nie siedzę z moim bff, bo jest on ateistą.
Dalej Chemia.
I oczywiście nie zapowiedziana kartkówka 🥰.
Chociaż dała nam ta pani układ okresowy i kalkulator można było.
A potem jakieś izotopy.
A potem fizyka. (Wiem chujowy mam plan w piątek)
Przed którą każdy się uczył i bał bo jakiś gość z równoległej klasy powiedział że będzie kartkówke nam robił.
Na szczęście kłamał 🙏
I oglądaliśmy jakiś film o przyciąganiu ziemskim.
Ostania 7 lekcja czyli Historia.
Te lekcje akurat lubię tak po prostu i też przez pana który jest mega.
Na szczęście minęła szybko na jakieś krzyżówce o powstaniu styczniowym.[🐢] " , I to wszystkie lekcje w piątek !!
I JESZCZEMaching bransoletek z vinted.
Ja - Sun
Krystian - Moon
Tak właśnie wygląda przyjaźń introwertyka z ambiwertykiem z ADHD-I teraz już wszystko :D
Lecę robić Ask and Dare-
CZYTASZ
~Shitpost czyli wszystko i nic~
Paranormal[🗣️ Sh!tpost bo czemu nie 🗣️] Uwaga znajdziecie tu: - wyżalanie się - story time - ciekawostki o mnie i wiele wiele innych :3