Gündüz Atay (Kılıç)
Üzerime su dökülmesi üzerine uyandım, evet yanlış anlamadınız üzerime su dökülmesi üzerine uyandırıldım hemen söylenmeye başladım "Hangi şerefsiz benim üzerime su dökerek uyandırdı? Üstelik hafta sonu!!!"
İkizim olacak haysiyetsiz "Ben tabikiiii!" diye şarkı söylemeye başladı.Sinirle yataktan doğruldum tam bardağı alıp ona dökecekken ki bu bardak bir dolu sürahiye az gelirdi ama ne yapalım elimizde bu var idare edecez artık, Gece "Dur Gündüz normalde böyle uyandırmam..."
"He he külahıma anlat sen onu!" Tam bardağı aldım dökecekken konuşmaya başladı normalde Gece şuan kaçıyor olurdu ama kaçmadı "Gündüz bak cidden ne oluyor ben de bilmiyorum ama anne ve baba kılıklılar kahvaltı yapıyorlardı ben de onların yanında oturuyordum, birden baba kılıklının telefonu çaldı ama nasıl mutlu oldu görmen lazım ağzı kulaklarına vardı. Bana acilen Gündüz'ü çağır çabuk konuşmamız gerekiyordu dedi. Bende seni uyandırmaya geldim uyanmadın en son çare olarak suyu kullandım."
"Bu baba kılıklı bizi çağırdığına göre acil olmalı."
"Evet, aynı zamanda abimide çağırıyor. Hadi kalk da bağırmasın."Hemen kalkıp Gece'nin koluna girdim. Bu baba kılıklı adam bizi niye çağırmıştı acaba, evet baba kılıklı adam bize ne babalığı oldu ki ona baba diyelim aynı şekilde anne olacak kadında. Ben ve Gece'nin şacını okşamamış, babamdan gelen tokatlardan bizi korumamış üstüne kendi de tokat atmış, bizi hizmetçi olarak kullanan kadından bahsediyoruz.
Anne ve baba olmayı hiç hak edmiyorlar, ama abim öyle değildi anne olacak kadın ve baba kılıklı adam abime iyi davranırdı, abimde bize iyi davranırdı bize hem abi hem anne hem baba olurdu .Okulda ki toplantılarda anneler veya babalar giderken bizim abimiz gelirdi.
Gece'den sonra en değerli varlığım abimdi.
Ben düşüncelere dalmışken çoktan salona gelmiştik şimdi baba kılıklının ne diyeceğini bekliyorduk...Gece Atay (Kılıç)
Sabah kalkmış anne olacak kadın bağırmasın diye kahvaltı hazırlamıştım. Çay demlenirken test kitabımı aldım ve yemek masasının üstüne koydum. Yaklaşık 15 dakika sonra 20 soru çözmüştüm, adım sesleri gelmeye başladı. Eyvah! yakalandım sanırım, ben oturmuş Azrail'imi beklerken abim geldi, ne zaman aldığımı bilmediğim nefesi bıraktım. Abim" Ne oldu fıstığım,ne bu telaş?"diye sordu."Ayy abi ödümü kopardın,o kadın geldi sandım.Çaylar demlenirken test çözeyim dedim de."
Evet kendi evimde bile ders çalışmaya korkuyor, millet telefon,bilgisayar oynamaktan çekinir ben ders çalışmaktan hoş ben doğru düzgün telefon,tablette oynamayıyorum da.
Benim için hayat okuldan kütüphaneye olur çünkü evde ders çalışırken o kadın veya baba olacak adam görürse baya kötü şeyler olabiliyor.Taner abim ne kadar korumaya çalışsa da her saat evde olamıyor,sonuçta onunda işi var canım.Arada Gündüzü'de peşimde sürüklüyorum ders çalışmak için ben ne kadar çalışkansam Gündüz'de okadar tembel bir kız.Ben veya abim zorlamasa ders çalışmayacak bu salak ikizim.Arada aklına hedefleri geliyor çalışıyor yoksa işi gücü yatmak olacak.
Ben kendi kendime düsüncelere dalmışken abim sıkıntılı bir nefes aldı,abim de birşey var sanki ama hayırlısı."Bitanem korkma sen yanımda ben varım birşey yapamaz onlar korkma. Anlmıyorum ki senin sizinle dertleri ne.Cidden anlam veremiyorum."anmlam veremyecek birşey yoktu hayat ben ve ikizime kıçıyla gülüyordu.
"Aman be abilerin gülü kafaya taktığın şeye bak.Alıştım ben merak etmek.Hem hayırdır niye bu kadar erken kalktın?"diye sordum tek kaşımı kaldırarak, lan lan lan yoksaaa "Abiiiii!yoksa senin sevgilin var da onunla mı buluşacaksın? Kim? Adı ne ? Nasıl benim abimle sevgili olmaya cürret eder ? Adres ver çabuk kıza haddini bildirip geleyim yoksa sen bizi unuttunmu? Hiii kız belki sana büyü yaptı abi çünkü benim abim yapmaz yapmaz benim abim
yapmazsın değlmi abı yap-"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Biyolojik ailem KILIÇLAR |YARI TEXTİNG
Novela Juvenil17 yılı yalan olan ikizler Gece ve Gündüz... Herşey bir telefon görüşmesiyle ve Kılıç Hastanesi'ne gitmemizle başlamıştı... Biyolojik aile Gece ve Gündüz'e alışabilecek mi? Gece ve Gündüz biyolojik aileye alışabilecek mi?