Bölüm 2

243 15 0
                                    

Gece Kılıç

Kolumun dürtülmesi üzerine uyandım.Hangi hayvan yapıyorsa o kadar hızlı dürtüyor ki resmen kolum delindi anasını satayım! "Hangi hayvan benim kolumu dürtüyor ya ne güzel uyuyoruz şurda."

Berke denen velet konuşmaya başladı "Kalkın çabuk,bide sizi bekleyemem.Yemek hazır annem sizi de çağırmamı istedi." Oflayarak yatakta oturur pozisyona geldim ve "Tamam sen çık ben Gündüz'ü de alıp gelirim."öküz çocuk cevap bile vermeden çıkıp gitti.

Ben kardeş istedim,abla olmak istedim de böyle baş belası bir kardeş istemedim ki.Sinirle Gündüz'ü uyandırmaya çalıştım.Allah'ım inşallah rüyasında laviva görmüyordur yoksa Gündüz'ü sikseler uyandıramayız.

"Gündüz canım ikizim uyan hadi."diye söylendim,ama nafile Gündüz Hanım bizi duymuyor bile.En son çare olarak kulağına yaklaştım ve"Güüündüüzz!!!"diye bağırdım.Gündüz sıçrayarak uyandı ve bana ters ters baktı "Ne yapıyorsun kızım? Uyuyoruz şurda görmüyor musun?" "Hah bende onu diyorum işte uyan, bizi yemeğe çağırıyorlar.Kalk elini yüzünü yıka sonrada üstümüzü giyinip çıkalım."

"Gece bu iki oldu,bunların intikamını çok kötü bir şekilde Alacam görüsün."diye cırladı "Ulan manyak karı uyanmıyorsun ben ne yapabilirim aaa!"

Gündüz tek kaşını kaldırarak bana baktı "Manyak karı öylemi?" başımı onaylarcasına salladım.Ne olduğunu anlamadığım bir şekilde Gündüz üstüme atladı ve beni gıdıklamaya başladı.

Kahkahalarımın arasından zorla "Canım ikizim bırak lütfen geç kaldık''diye söylendim ''Tamam tamam acıdım ben banyoya ilerleyip elimi yüzümü yıkayacağım sende ikimize de kıyafet ayarla.'' havadan öpücük atıp ''Tamam Gündüz'ümm.'' Odamızda bir banyo vardı ki bu çok da güzel olmuştu onca kişinin arasından banyo sırası bize zor gelirdi.Dolabı açıp kıyafet bakmaya başladım.İlk kendime baktım gri bir sweat ve kahverengi pantolon çıkarıp giymeye başladım,en son beyaz spor ayakabılarımı da geçirdim ve saçımı taradım.

İlk kendime baktım gri bir sweat ve kahverengi pantolon çıkarıp giymeye başladım,en son beyaz spor ayakabılarımı da geçirdim ve saçımı taradım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Gece'nin giydikleri olarak düşünebilirsiniz göbeği açık değil) 

Giyindikten sonra Gündüz için kıyafet bakmaya başladım.Kendi kombinime yakın renkler seçmeye de özen gösterdim.Kahverengi sweat ,krem renginde bir pantolon ve kahverengi converse olarak bir kombin hazırladım.Hazırladıklarımı yatağa bıraktım ve Gündüz'ü bekledim.Gündüz banyodan çıkınca ''Hadi sende hızlıca hazırlan çok beklettik zaten insanları.'' Gündüz giyinince yaptığım kombine bir baktım resmen muhteşem bir şey yaratmışım.

'' Gündüz giyinince yaptığım kombine bir baktım resmen muhteşem bir şey yaratmışım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Biyolojik ailem KILIÇLAR |YARI TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin