Bölüm 4

192 18 14
                                    

Gündüz Kılıç

Gece en sonunda dayanamayıp kriz geçirmişti ve bunun tüm sorumlusu üçlü şeytan grubuydu.Bu olanlardan sonra karar vermiştim 18 yaşıma girer girmez ayrılacaktık bu evden.Gece'ye sormaya gerek bile yok çünkü ben ne dersem o!!

Rüzgar Gece düşmeden onu tuttu ve bana bakarak "Gece'ye ne oldu Gündüz?"
dedi.

Ben tepki vermiyordum ne konuşabiliyor ne de hareket edebiliyordum tam o sırada Gece'yi hastaneye götürünce doktorun söyledikleri geldi.

Eğer ileri giderse intihar bile edebilir

Sinir krizi geçirdikten sonra uyanmayabilir

Komaya girebilir

Bu gibi sözler aklımda dolanıp duruyordu Koray "GÜNDÜZ GECE'YE NE OLDU?"diye bağırınca kendime geldim.

"S-sinir krizi geçirdi o bidaha uyanmayabilir,komaya girebilir BİR ŞEY YAPIN NE DURUYORSUNUZ HASTANEYE GÖTÜRELİM BİR ŞEY YAPIN İKİZİM UYANMAYABİLİR!!"

Sonlara doğru bağırmıştım ama bu kimin umrunda benim ikizimin canı söz konusuydu.

Rüzgar Gece kucağında salona geciş yaptı.

Bana bakarak "Gece iyi,iyi olacak tamam mı? Sakinleş şimdi."

O kadar naif konuşmuştu ki sanki kırılmaya hazır bir cama konuşur gibiydi.(Bu nasıl oluyor bende bilmiyorum öyle hayal edin işte siz)

Titrek bir nefes verdim Gece'ye bakınca dün benim bayıldığımda yattığım yerde yatıyordu.

Bir hıçkırık sesi geldi kafamı çevirince hıçkırık sesinin Sedef Hanım'a ait olduğunu gördüm.

Gözüm Selim Bey'e kaydı endişeyle Gece'ye bakıyordu.

Koray'da beklemediğim bir şekilde endişeli gözüküyordu.

Herşeyi yaptıktan sonra endişelen oh ne güzel!

Alp ve Bartu gene umursamıyordu salaklar hâlâ numara yaptığımızı sanıyorlar.

Berke ise olayları kavrayamamış gibiydi ama içten içe endişeli olduğu belli oluyordu.

Selim Bey "Kızım Gece neden bayıldı ve onun uyanamayacağını söyledin."

Allah'ım sana geliyorum inşAllah bu mallar dediklerimi numara olarak algılamaz yoksa bir tane yapıştıracam.

Arkandayım kız seni kim tutar

Sıkıyorsa arkamda olma iç ses.

Allah Allah ne yapabilirsin ki?

Ya şuan çok önemli bir konu var şimdi seninlemi uğraşacam siktir git.

Bak gidiyorum birdaha gelemem sonra arkamdan çok ağlarsın,yalvarırsın gel diye.

Yoo ne yalvaracam sabırsızlıkla senin gitmeni bekliyorum.

Gözyaşım pıt,kalbim çıt gittim gelmiyecem bir daha

Çok şükür!!

İç sesimle kavgayı bitirip Selm Bey'e baktım."Gece sinir hastası,çok sinirlenirse kriz geçiriyor ve kriz geçirirken bir sesin kafasında konuştuğunu söylüyor ses sustuktan sonrada bayılıyor."

Rüzgar "Hastaneye falan gitmediniz mi?"
"Tabii ki gittik Gece'nin yaşamı söz konusu.Taner abimle hastane hastane dolaştık ama tüm doktorlar aynı şeyi söylüyor bu psikolojik bir durum ancak ilaç yardımıyla sakinleşebilir,tamamen hastanın elinde fakat bu durum ilerlerse hasta bayıldığında uyanmayabilir,komaya girebilir en kötüsüde kafasındaki sese uyarak intihar edebilir veya kendine çevresine zarar verebilir."

Ben konuştukça herkes şaşırmışdı ama bunlar doğru olanlardı Rüzgar ''P-peki kendine zarar verdimi?'' Dedi kekeleyerek.

Biyolojik ailem KILIÇLAR |YARI TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin