Bölüm 8: Rezillik

20 4 36
                                    

(Egemen'in ağzından)

Evet aralarında Esra da vardı ve ben onu her gördüğümde böyle bakardım zaten. Bir kız öne çıkarak Beyza'nın tam önünde durdu. Evet ondan kısaydı. Bu okuldaki tüm kızlar (öğretmenler dahil) Beyza'dan kısaydı zaten.

"Hiç mi yok!?"dedi kız bağırarak. Neydi adı, ımm, heh! Doğru, Buğlem...
"Ne hiç mi yok?"dedi Beyza tek kaşı havadayken.

Ayy böyle çok fena görünüyor bayılacağım!!

"Hiç mi vicdanın yok!!?"dedi bağırarak tekrar.
"O kız şu an hastanede can çekişiyor haberin var mı!!?"
"Abart abart!"dedi Beyza.
"BU DOĞRU!!"
"Ne büyüttünüz ya! Alt tarafı dişlerinin %28'ini yerinden söktükten sonra yere yatırıp saçlarını yoldum ve beyni yerinde 3 kez titreyinceye kadar dövdüm yani, çok bir şey değil bence"

Yuh ama yani!

Beyza'nın yanına gittim ve kulağına eğilerek fısıldadım. Çok eğilmek denemez aslında aramızda 10 santimCİK var.
"Beyin kanaması geçiriyor olabilir Beyzoş"

"Eee, banane geçiriyorsa?"
"Kızı sen dövdün ya hani!?"
"Dövmedim Egemen! Doğduğuna pişman ettim alt tarafı!"
"Allah'ım sen bana sabır ver ya rabbim!!"

"Ne oldu kii!?"
"Beyza o kız orda gerçekten beyin kanaması geçiriyorsa ölme ihtimali-"
"%64"diyerek araya girdi Eren. "Beyin kanaması geçiriyorsa ölme ihtimali %64"
"Al işte!"dedim.
"Yarıdan fazla!"

Beyza beni dinlemeyip eğildi ve ellerini dizlerine dayayarak aralarındaki boy farkını sıfırladı.
Bende benden günah gitti diye düşünüp geri çekildim ve kollarımı birbirine bağlayarak izlemeye başladım.

"Rabbimiz herkesi bir şeyi eksik yaratır Buğlemcim, kimse mükemmel değil sonuçta"dedi.
"Ne alakası var konuyla!?"dedi Buğlem.
Beyza güldü.
"İşte sizi beyinden eksik etmiş, beni vicdandan!"
Bizim erkekler (ben dahil) büyüüüüüükk bir "OooOoooOoOOoOo"çekerken Beyza kahkaha atıyordu.

Arkamdaki fısıldaşmalara kulak kabarttım birden.
"Koydu lafı"diye fısıldadı Enver.
"Vallaha sapladı"diye fısıldadı Emre.
Sonra bir yürüme sesi işittim. Hemen sol tarafımda Emre duruyordu.
"Ne oldu?"dedim.
"Abi bir şey yapacam, çok önemli, ondan izin vermen lazım!"dedi.
"Ne yaparsan yap Emre ortalık karıştı zaten meşgul etme bi beni!!"dedim.

Emre geri eski durduğu yere gitti.
"Pişt!"dedi birden.
"Heeeyy!! Pişt! Buğleemm!!"
"Buğleeeemmm!!"
Buğlem Beyzayla göz temâsını bozup Emre'ye baktı ve ne var!? anlamına gelen baş sallama hareketinden yaptı.

Bende merak edip arkama döndüm.
Emre mükemmel bir şey yapacakmış gibi sırıttıktan sonra benim boyumdan görebilmesi için hafif sola yattı ve parmak ucunda durdu, ne yaptı dersiniz!!? Emre bu! Ne yapacak!!? Kıza kapak çekti!!

Arkamda kahkaha tufanı kopuyordu Buğlem'in gözleri büyürken.
Buğlem hızla ve sinirle yüyüp Emre'nin önünde durdu ve boyu büyük gözüksün diye parmak ucunda durdu.

"Sen ne yaptığını sanıyorsun lan!!?"dedi.
"Ne yaptığımı gayet iyi biliyorum bücür, sende gördün zaten. Uza şimdi!"dedi Emre ve tekrar kahkaya boğuldular.

"Emre bile size laf sokabiliyor ya tam bir zavallısınız!"
"Emre bile size laf sokabiliyor ya tam bir zavallısınız!"

Ben artık Beyza ile aynı anda aynı şeyleri söylemeye alıştın arkadaşlar, tepki bile vermiyorum yani!!

Buğlem'in gözünden yaşlar akmaya başladı.
"Vicdansız veletler!!"
"Burda velede benzeyen tek kişi sensin"dedi Enver.
"Ne yalan söyleyeyim %89 benziyorsun, hiç alınma."diye ona destek çıktı Eren.

ERKEK FATMAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin