|1|

747 49 51
                                    

"Meguru!"

Annemin muhtemelen 6. bağırma sesiyle gözlerimi açtım. Maalesef lanet alarm sesiyle uyanıp mutlu bi şekilde okula gidecek bi yaşantım yoktu.

"Ha... Saat kaç?"

"Okulun başlamasına yarım saat var Meguru, acele et."

"hay a..."

Gözlerimi ovalarken iç çektim. Dünki yedigim dayaktan dolayı hâlâ vücudum ağrıyor. Yataktan kalktım ve gelişi güzel bir şekilde okul kıyafetlerimi giydim.

Dişlerimi fırçaladım ve aynaya uzun bi süre -biraz uzun- baktım. Yüzümdeki yaralar hâlâ gecmemis, durdukları yerde bana gülümsüyorlar, âdeta bana o işkence gibi zamanları hatırlatmak için uğraşıyolardı.

İşim bitince çantamı kaptım ve kapıya fırladım.

"Çıkıyorum!"

Evden çıktım, büyük ihtimalle derse geç kaldım ama bundan daha büyük dertlerim var.

Bütün okul boyunca malum kişilerden kaçtım ama şuan tam olarak bi tanesinin avucunun içinde bulunuyordum...

"Kaçmaya çalıştığını anlamadiğımı mı düşünüyorsun? ha?"

Dalga gecer bi sekilde sırıttı, yine buradaydım. Ayaklarının altında, beni bırakmaları için yalvarıyordum.

"Sadece bugünlük! gitmeme izin verin lütfen!"

Koyu mavi saçlı çocuk yüzüme doğru eğildi, korkunç yüz ifadesi tüylerimi ürpertiyordu.

"Bu kadar keyif alırken neden seni bırakayım?"

Bi an parmaklarını yüzümde hissettim. Tabiiki tokat atmak için...

Sert tokatıyla yüzüm yana doğru döndü, görmesem bile yüzümdeki el izini hissedebiliyordum.

Neden ben? Okuldaki binlerce kişinin içinden neden ben bu durumda olmak zorundayım? Bu insanların hiç mi acıması yok?

Göz yaşlarımı tutuyordum. Kafamı döndürdüm ve yukarı doğru ona geri baktım.

"Artık ileri gittiğini düşünmüyor musun!? Bırak beni ya da.."

Ne.
Ne dedim ben?

Oğlan etkilenmiş gibi gözükmüyordu, sırıtması genişledi.

"yoksa naparsın, ucube?"

"ben..."

Sinirle alt dudağımı dişledim, kimi kandırıyorum? buradaki herkes hicbir şey yapamayacağımı biliyor.

"Bende öyle düşündüm."

Mavi saçlı arkadaşlarına işaret verdi ve karnımda bir tekme hissettim. Agzimdan çıkan kan soyunma odasının beyaz zeminini lekeledi.

Ve 2. tekme. Ellerim reflex olarak kafama gitti ve kendimi korumaya çalıştım.

"Hâlâ bana karşı bi şeyler yapabileceğini düşünüyor musun, ucube?"

Yaşlar gözlerimden kontrolüm dışında akmaya başladı. Aglamaktan, onların önünde aglamaktan nefret ediyorum.

"Bu aralar fazla cüretkar olmaya başladın... Bence sana bir ders vermeliyim."

Bir elin, mavi saçlı oğlanın elinin saçlarımı kavradığını hissettim. Kafamı duvara doğru yaklaştırıyordu.

"Hayır! Hayır! Hayır! Dur! lütfen!"

Ne yapmak üzere olduğunu anlamıştım. Sert acımasız kalbi sesimi duymadi bile. Bildiğim son şey, kafamı duvara geçirdiği ve orada bayıldığım.

Keşke hiç ağzımı bile açmasaydım.

♪★♪

Gözlerini hastanede açtım. şaşırtıcı bi şekilde Chigiri beden dersindeymiş ve beni soyunma odasında bulmuş. Sanırım şükretmeliyim.

"Biliyorsun bu şekilde devam edemezsin."

Kırmızı saçlı çocuk konustu. Bi erkeğe göre güzeldi, acaba bende böyle olsaydım normal bir yaşantım olur muydu?

"Beni tanımıyorsun bile."

"Hiç kimse zorbalığı haketmez."

Yatakta doğrulmaya çalıştım. Kafam zonkluyordu ve kafama bandaj sarıldığını farkettim. Ayrıca diğer yaralarımada bakmışkar ve sarmışlardı.

"Bana bak, bana acımak zorunda değilsin. Beni hastaneye getirdiğin için teşekkür ederim."

Düz bi ses tonuyla konuştum. Belkide hayatımı kurtarmış olan bu çocukla çok da kaba konuşmak istememiştim.

Kırmızı saçlı iç çekti.

"Rica ederim. Yine de sorun olursa benimle konuşmaktan çekinme. Bu gibi olaylara hic tahammülüm yok."

Başını sallayıp onayladi bachira

"Seni çok yanlız gördüm, tanışmak ister misin?"

"a.. olur tabii.. neden olmasın"

Boylece ilk arkadaşım chigiri oldu

biraz sohbet ettikten sonra sınıflara dağıldık

Koridorda mavi sacli cocuk ve arkadaşları beni görmemesi
icin hizli hizli ilerliyordum ki arkamdan biri tekme atti ve
yere savruldum.

Mavi sacli cocuk bana bakarak:

"nasil kurtulmayı becerdin seni pislik?"

yuzune bile bakmadan bir sey demedim

Yuzume yumruk atarak uzaklasti

"Ne yaptim size ben?.."

Sinifa gittigimde hoca gelmisti ve hocadan da azar isiterek sirama gectim.

♪★♪

Çıkışta chigiri gelmisti hemen yanıma birlikte yolda yürüyorduk
Ve mavi sacli cocuk yine durmadı.Arkamdan bir tokat hissettim
hizlica arkami dondum chigiri de fark etti

mavi sacli cocuk gülüyordu

chigiri karsi çıktı:

"Ne yaptigini zannediyorsun?"

"Ha? Bizim ucube arkadas mi yapmış" kahkaha attı

Chigiri dayanamayarak karnina tekme atti mavi sacli
çocuğun.Cocuk kivrildi ve kufur etmeye başladı

"seni t...sklli p.c! Amma gucluymussun.."

"Bidaha dokunursan arkadasima herzaman cekmek zorunda kalicaksin"

Sırıttı "hic inandirici gelmiyorsun"

Chigiri bidaha atti karinina tekmeyi

Mavi sacli cocuk oksuruyordu

"Oyleyse inandirici gelene kadar doveceğim"

Oksurerek "tekme ile avutacagini mi zannediyorsun?"

Chigiri karnina ve basina yumruk atarak cocugu bayiltti.
Sasirmistim arkadasim cok guclu ve beni koruyordu

"Chigiri cocuk burada mi kalıcak?"

"ah hayir kendine gelir bu ,bizden bukadar"

Derken arkadaslari gelmeye basladi

Fark edip chigiriye:

"Arkadaslari geliyor!"

Chigiri fark edip oradan uzaklastik.

Oy ve yorum atin Allah rizasi icin💥
686 kelime

ᎳᎬᎥᏒᎠᎾ | BACHİSAGİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin