10. BOLUM YEYYYYYYY!!!! (İstediğiniz şey gerçekleşio dostlar)
İsagi'nin ani çıkma teklifinden sonra, bu duygu karmaşası içinde Bachira ne yapacağını karar vermeye çalışırken açık bir şekilde İsagi'den kaçıyordu.
Bugün ise İsagi bunu bitirmekte kararlıydı.
Okukun her tarafında Bachira'yı ararken sonunda onu bahçede buldu. Ona doğru yürüneye başladı.
"Bach-"
Yakınlaşmışken İsagi'nin sesiyle Bachira'nın gözleri büyüdü. Yüzündeki kızarıklık belliydi. Hemen ayağa kalkıp başka tarafa doğru koştu."Dur! Bekle!"
İsagi çaresizce arkasından bakakaldı yine. Konuştuklar8 son günden beri bu yüzüncü kez fln yaşanıyordu."Of..."
İç çekti, cansız cansız okul binasına geri yürüdü.Bir kol omuzlarına dolandı, dalga geçer bir sesle.
"Noldu, prens? Prenses kaçıyor mu?"
Reo'nun sesi, sanki kendi prensi beyaz atlıymış gibi."Git başımdan, çöküş geçirmeye çalışıyorum."
İsagi iç çekti ve reo'nun kafasını eliyle itti.Rin arkalarından geldi, göz devirerek.
"Haklı, onun yerinde olsam bende senden kaçardım.""İyi dostlar edindim, ailem oldular."
İsagi ikisinide uzaklaştırdı ve saçlarını karıştırdı."Hiçbir şeysiz ani bir şekilde itiraf edersen olucağı bu, aptal."
Kunigami dedi, muhtemelen aralarındakı en mantıklı olanı."Düzgün bir çıkma teklifi ayarlamalısın. Bak abin Chigiri'yi nasıl tavladı hemen."
"İyi güzelde... Çocuk kaçarken nasıl çıkma teklifi edebilirim ki?"
Kunigami 'destek' vermek ister gibi İsagi'nin sırtına vurdu, İsagi'yi öksürtecek kadar sertti gerçi.
"Biraz baskın ol be adam, alıcaksın karşına, gel çocuklarımın babası, evimin direği ol diyeceksin."
İsagi onu da kenara itti.
"Sizin aranızda kafası düzgün çalışan biri yok mu?"
İsagi bilmem kaçıncı kez iç çekti, şakaklarını ovarken;
"Siktir et, Chigiri'ye soracağım. Eminimki sizden daha mantıklı fikirleri vardır."Bunla birlikte grup başka yerlere ayrıldı, İsagi koridorlarda chigiriyi arıyordu.
En sonunda onu matematik sınıfında telefonla oynarken buldu. Sırasına koştu.
"Chigiri!"
Kızıl gözlerini telefondan ayırmadan.
"Ne var Bachira'nın daha gecen gün hoşlandığını itiraf eden eski zorbası ve şuan onu kovalayan garip cisim?"
"Tamam, biraz kırıcısın..."
İsagi saçlarını karıştırdı.
"Ben... Bachira'ya çıkma teklifi edicem! Ama sürekli benden kaçıyor."İsagi iç çekti. sesi çaresiz çıkıyordu.
"Lütfen bana yardım et."
Kızıl göz devirdi, telefonunu kapatıp kenara koydu.
"eğer bunu gerçekten istiyorsan, bir planım var."
İsagi'nin gözleri parladı ve baş salladı
•
•
•Hiç bir şeyden haberi olmayan Bachira, okul kütüphanesinde sessizce eline gelen ilk kitabı almış ve onu okuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᎳᎬᎥᏒᎠᎾ | BACHİSAGİ
FanfictionTW!:Şiddet, Zorbalama, Taciz. Taşa dönüşen ve benliğini unutan acımasız bir kalbi ısıtabilir miydi bir çift sarı göz?