Okunma ckk artmis cok duygulandim😭😭(1aysknra meraba)
•
•
•
•"Ehh... Tabiiki benle alakalı deil ama...."
Bachira anlamamıştı.
"neyden bahsetmek istiyorsun?"
"Sen neden kaiserle buluştun ki sevgilisi varmış zaten. Bilerek mi yaptın?"
Bachira'nın ağzı şaşkınlıkla açıldı, bi kaç adım geri atarak;
"Ha? Aynen İsagi, sevgilisi olan biri ile neden çıkayım?"
"Kabul etmeyebilirdin daha tanışalı bir gün olmadı bile."
"İsagi bu özür icindi o kadar, neden bu kadar karşı çıkıyorsun anlayamıyorum."
Onların tartışmasıda daha hararetli bir hâl alırken İsagi kendini kaybettiğini hissetti. pişman olacağı bir şey yapmak üzereydi...
isaginin surat ifadesi değişti,"Çünkü seni seviyorum!"
İkisininde gözleri büyüdü,
İsagi'de kendi dediğine şaşırmıştı."Siktir..."
Geçiştirmek için etrafa bir çözüm için baktı ama belkide artık Bschira'nında öğrenmesi daha iyidir diye düşündü.
"Yani... Biraz aniden oldu..."
İsagi Bachira'nın ellerini tuttu ve gözlerinin içine doğru baktı.
"Benimle çıkmayı düşünür müsün, tabii istersen?"
Bachira şaşkınlıkla isagiye bakıyordu. Isagi kızarmış bir şekilde bachira'nin yanıtını bekliyordu.
"İsagi.. ben hala zorbalığı unutamadım, kolayca affedebileceğim bir şey değildi. Red etmeyeceğim ancak düşünmem için bana zaman verir misin?"
İsagi utanctan kekeliyordu.
"TTAMAM BEKKLIYOR OLLACAGIM."
Diyerek ayrıldılar ve ikiside evlerine gitti.
İsaginin bu hoş hali bachiranin hoşuna gitmişti, ne kadar eskiden kötü(çok çok kötü biri olduğunu düşünsede. Ona şans verdiginde kendisini incitecek birsey yapacak miydi? birilerine danışması gerekiyordu.
Tabiiki bu kişi süper düper aşk uzmanı Chigiri'nin ta kendisiydi.
•
•
•Ness ile kaiser:
Kafedeki herkes şaşkınlıkla ikiliyi izliyordu.
Ness kollarını göğsünde bağladı, Kaiser'e ilk defa bu kadar kızmıştı.
"Bir yanıt bekliyorum kaiser."
Kaiser biraz arkaya doğru çekildi, belki cidden yanlış olan o idi, ama kabul etmek mi? Tabiiki hayır.
"Senle tartıştıktan sonra çarptım ve özür icin getirttirdim. Ne var bunda?"
Ness inanamayarak Kaiser'e bakıyordu, onun bu bencilliği cidden inanılmazdı.
"Ne mi var? Hem gereksiz bir sebepten dolayi getirmişsin hemde bizim buluştuğumuz mekana. Ne olmayacak ki başka!?"
Kaiserim kelimeleri tükenmişti. Artık temas ederek Ness'in gönlünü almaya çalışacaktı.
Ortam sakinlesince herkes ikiliye bakmaktan vazgeçti.
"Pekala, Ness."
Belinden kavrayarak kendine doğru çekerek öptü. Birkaç dakika sonra çekildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᎳᎬᎥᏒᎠᎾ | BACHİSAGİ
FanfictionTW!:Şiddet, Zorbalama, Taciz. Taşa dönüşen ve benliğini unutan acımasız bir kalbi ısıtabilir miydi bir çift sarı göz?