|5|

407 35 84
                                    




"

Sen ve kunigami ne halde? Nasıl tanıştınız?"
Sarılı sordu, kızıl saçlıya bakarak.

"Ben ve kunigami mi?"
...



Muhtemelen 1-2 hafta öncesi.
Kunigami, İsagi'nin arkadaşlarından biri ama İsagi'ye katılıp Bachira'yı zorbalayanlardan değil. İsagi Bachira'ya karsı sahip olduğu duyguların karmaşası içerisindeyken onu barışmaya ikna eden kişi.
Chigiri ise bu okul yılı başladığından beri ve Kunigami'yi gördüğünden beri zaten ona karsı ufak bir hoşlantı içerisindeydi.

Tanışmaları ise...

Kunigami yıl başından beri Chigiri'nin bakışlarını fark ediyordu. Bugun ise cesaretini toplamış, kızıl saçlının sınıfına yürüyordu.

Yanakları biraz kızarmış kalbi küt küt atıyordu. sınıfın önüne geldiğinde büyük bir nefes aldı.

Tamamiyle İsagi ve diğerlerinden aldığı sözde tavsiyelerle hareket ediyordu, romantizm hakkında en ufak fikri yoktu.

"Şey, i-instagramın var mı...?"
Kapının önünde sınıfa girmeden önce, ne diyeceğini tekrarlıyordu ama kekelemesini yenemiyordu.

"Bu aptalca..."
Büyük bir nefes daha aldı ve kapıyı açtı. Gözleri chigiriyi arıyordu. Onu cam kenarındaki sırada buldu.

Topladığı bütün cesaretle yanına yürüdü kız sandığı çocuğun.

Chigiri onu hemen farketmişti, arkadaşına bekle işareti yaparak ona doğru döndü.

İkiside birinin konuşmayı başlatmasını bekliyordu.

"Şey..."
Turunculu konuştu. Cesaretini tekrardan toplamaya çalışıp;

"Çok güzel kızsın, instagramını alabilir miyim?"

Tek nefeste söyledi, yüzü kızarıyordu.

Kızıl saçlının gözleri büyüdü.

"Kız mı...?"
Gülmemek için zor tutuyordu kendini.

"E-eh...?"

Chigiri büyük bir nefes verdi.
"Hayallerini yıktığım için özür dilerim ama... Ben erkeğim."

"dur- ne?"
Turunculunun omuzları büyük bir hayal kırıkylığıyla düştü.

Ama yinede hoşlantısı azalmamıştı, Belki de eşcinseldi?

Olsa bile sorun edeceği bir şey değildi bu. Kızıl saçlıyı gerçekten seviyordu.

"Sanırım önemli değil... Artık instagramını alabilir miyim?"

"Ciddi misin? Peki..."

Kızıl saçlı instagramını boş bir kağıda yazdı ve turunculuya verdi, göz kırpmayıda unutmadı tabiiki.

Turunculu kıpkırmızı kesilmişti. Titrek ellerindeki yazıya bakıyordu. Aceleyle kendini lavaboya kapatti ve telefonunu açtı.

Zorba olma kanka ol

ᎳᎬᎥᏒᎠᎾ | BACHİSAGİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin