Sukur bolum🙏🏿🙏🏿
Kavga eden çiftin sesi okul koridorunda duyuluyordu.
"Neyi anlamak istemiyorsun?? Neden bu kadar değiştin??"
"Nasıl değistim? Senin için köpek olmamı tercih ederdin tabii."
"Siktir, evet! Belkide şuanki sen yerine bunu tercih ederdim!"
"Orospu çocuğu..."
Kahverengi-pembe saçlı çocuk diğerini goğsünden ittirerek yolundan itti ve kapıya ilerledi.
Mavili kendine küçük bir küfür savurarak onun peşinden gitti.
"Siktir... Hayır. Ness, ben... Öyle demek istemedim."
"Belki bi süre ayrı kalmalıyız, Kaiser."
Kaiser'in yüzünde hayalkırıklığı ile birlikte dehşey belirdi, ayni zamanda pembelide kararlılık.
"Ness..."
"Kararımı verdim. Görüşürüz, Michael."
Kaiser çaresizlikle pembelinin gidişini izledi.
•
•
•Bi süre sonra. Kaiser sinir ve üzüntüyle okul koridorunda yürüyordu. Öğle arasıydı ve tenefüsün bitmesine 20dk vardı.
Yerde gördüğü bir çöpü ayağıyla iteklerken 9nündekini görmedi ve çarptı.
"Uf... Napıyorsun be yolumda?!"
Ona kıyasla daha çelimsiz, sarı gözlü bir çocuğu yere düşmüş hâlde gördü. Kitapları etrafa dağılmıştı. Kafasını kaldırıp sarı-mavilinin sinirli gözlerine baktı.
"Özür dilerim... Benim hatam." Ne kadar uğraşsada korkusuna engel olamıyordu işte. İsagi'den kalma bir alışkanlık.
Kaiser bir an durup saçlarını karıştırdı, çocuğa yukardan bakarken ne kadar tatlı olduğunu farketti. kendi kendine kıkırdadı, Ness'e olan sinirini bu kadar tatlı bir çocuktan çıkaramazdı.
Karizmatik bir gülüş takındı ve elini sarılıya uzattı.
"Bağırmak istememiştim pardon, sadece biraz sinirliyim."
Sarılı önce karşısındaki oğlanın eline, sknra yüzüne baktı. Elini tuttu ve ayağa kalktı. Sempatik bir gülümsemeyle elini salladı.
"Sorun yok. İsmin nedir?"
Kaiser çapkın bir gülümsemeyle çocuğu süzdü. Onzuyla yanlarındaki okul dolabına yaslandı.
"Bana Kaiser diyebilirsin, seninki?"
"Bachira. Tanıştığıma memnun oldum."
Sarılı gülümseyerek elini karşısındakine uzattı.
Kaiser sırıtarak uzatılan eli tuttu ve biraz salladı.
"Tabii, bende. Yani bilmeni isterimki, sinirimi senin gibi birinden çıkardığım için çok üzgünüm, bunu telafi etmeme izin verir misin, sarı bomba?"
Kaiser sırıtarak söyledi ve biraz kıkırdadı.
"Eh... sarı bomba?"
Sarılı gergince gülerek göz temasını olabildiğince engellemeye çalışıyordu.
Gerçek ise, Bachira'nın kabul etmemesine rağmen ne kadar gergin olduğuydu. İsagi'den farklı olarak. Belki aralarında iyi şeyler geçmedi ama onun karşısında hiç böyle gerilmediği bir gerçek, tabii korkuda bir başka gerçek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᎳᎬᎥᏒᎠᎾ | BACHİSAGİ
FanfictionTW!:Şiddet, Zorbalama, Taciz. Taşa dönüşen ve benliğini unutan acımasız bir kalbi ısıtabilir miydi bir çift sarı göz?