Günümüz.
"Öyle işte."
Kızıl saçlının konişması bitmişti, Sarılıdan tepki gelemsini bekledi,Bachiraya döndüğünde çoktan uyuyakaldığını gördü...
"Bachira!"
"Ha... Pardon..."
Sarılı gözünü avuşturup esnedi.
"Bütün tenefüs konuştun be.""Seninki anca seni zorbalıyor diye kıskanma."
"Benimki diye bi şey yok!"
"He he"
Chigiri dilini çıkarıp bachira'nın kolunu yakaladı.
"Hadi beden dersi var."
"offf..."
•
•
•İkili spor salonunun kenarındaki basamaklara oturmuş, yapılan maçı izliyorlardı.
"Bok gibi oynuyolar."
"Bencede."
Sarılının gözleri skor tablosunu buldu, Durum 3-0'dı. İç çekti ve kızıla geri döndü, Tam bir şey diyecekken Chigiri'nin konuşmasıyla sustu.
"İsagi değil mi lan o?"
"Ney?"
Bachira'nın sarı gözleri futbol oynanan yere döndü.
Aynı zamanda İsagi, formasının yakasıyla yüzünü silerken Sarılıya bakıyordu. Tabii hemen yüzünü çevirdi.
"Bu da bi garip."
"Aşık işte napsın."
Bachira hayatında ilk defa kıpkırmızı kesildi. Hızlıca yüzünü çevirdi.
"Romantize etme her şeyi, yara izlerim hâla duruyor."
"Eh?"
Chigiri'nin gözleri Bachira'nın kızardığını görmesiyle parladı. Sarılının omuzlarından tutarak salladı.
"Biliyordum! Biliyordum!!"
"Bi şey olduğu yok!"
Bachira çaresizce Chigiri'den kurtulmaya çalışıyordu.
Chigiri'nin suratında sinsi bir sırıtma yerleşti."Hem boşver yara izlerini!! Sadece bi kaç tane sevgi ısırığı."
"Sevgi ısırığı???"
Bachira daha da kırmızılaştı. Yüzünü avucunun içine alıp ayaklandı.
"Hey!"
Chigiri kahkaha atarak Bachira'nın arkasından koştu."Sus ya!"
Bachira bi anda durdu ve chigiriye döndü.
"Beni zorbalayan birinden hoşlanmam imkansız! Onun yüzünden her gün gözlerimi revirde açıyordum ben!""Bachiii!!"
Chigiri bachira'nın omzuna bir kolunu attı.
"İnsanlar değişebilir.""Ondan hoşlanamayacak kadar çok gururluyum."
Bachira kollarını göğsünde bağlayıp chigiri'yi ittirdi.
Refleks olarak gözleri tekrar maça gitti, maç bitmişti.
Bi çift mavi gözle kesişti gözleri ve kafasını hemen geri çevirdi.
Chigiri'yi de oeşinde sürükleyerek spor salonundan çıktılar.•
•
•"Of... Siktir ya..."
İtiraf etmeliyim, çok rezil bir durumdayım.
Bugünki maçımızda sonra, onunla göz göze geldim.
Ve sadece göz göze gelmemizle bu hâle geldim...
Bachira'ya olan aşkımı(😍😍🔥) kesinleştirdikten sonra nerdeyse her gün bu arzuya yenik düşüyorum.
Takım arkadaşlarımdan bile durumu zar zor sakladım, onlar çıkana kadar bekledim.
Tek kaldığıma emin olduğumda sırtımı duvara yasladım.Aklımdan çıkmıyordu...
Sarı gözleri aklıma geldikçe arzumun yükseldiğinide hissedebiliyordum."Çıksana aklımdan zalimin oğlu..."
Titrek ellerime kemerimi çözdüm.
Artık o kadar alıştım ki utanmıyorum bile..."Sikin var derdin var be kardeşim..."
Etrafımı bi kere daha kontrol ettim.
Gözlerimi sımsıkı kapattım ve yaptığım işten gelen ıslak sesleri görmezden gelmeye çalıştım,
Derken.
Kapıyı kilitlemediğimi hatırladım.
Kapının açıldığını duydum, gelen sesle hemen pantalonumu düzelttim ama çoktan beni görmüştü sanırım...
Bir çift sarı göz...
Üstelik bana şaşkınlıkla bakan bir çift sarı göz."Napıyorsun be?"
"B-ben-"
Pantolonumu iyice düzeltip hızlıca kemerimi taktım.
"Göründüğü gibi değil!"
"Sen...?"
Gözleri daha da büyürken eliyle ağzını kapattı. vücuduma yukarıdan aşağıya bakıyordu, ellerimdeki ter ve yüzümdeki hafif kızarıklık durumu daha da kötü yapıyordu..."Valla düşündüğün gibi değil!! B-ben..."
Hızlıca bir yalan düşünmeye başladım ama ortamın aksiyonuyla aklıma hiçbir şey gelmedi. Yani, hangimiz çekerken sevdiği çocuğa yakalanmıştır ki?
"Peki... Sanırım biraz göründüğü gibi ""Yani... İkimizde erkeğiz? Bilirsin? bu kadar garip olmamalı..."
...
"Her gün böyle bir şey gördüğümü sanmıyorum."
Bana öyle bakıyordu ki kendimi annesini sikmis gibi hissediyordum..."Peki... Kimseye söylemesen yeter."
...
"Yani lütfen.""Bunu düşünmem lazım, şantaj için iyi bir malzeme olurdu aslında."
Kıkırdı ve sonra arkasını dönüp kapıyı açtı.
"Görüşürüz, azgın çocuk."Dediği şeyle yanaklarımın dahada kızardığını hissettim(eğer mümkünse)
İç çektim ve yüzümü sıvazladım. Şimdi birnevi onun oyuncağı oldum, ha?
•
•
•yazmak icin yaziorum bi tik kisa artik digrr bolum telafi ederiz...(isagi bu azıginkikla yasanmaz kanka)
548 kelime(cik)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᎳᎬᎥᏒᎠᎾ | BACHİSAGİ
FanfictionTW!:Şiddet, Zorbalama, Taciz. Taşa dönüşen ve benliğini unutan acımasız bir kalbi ısıtabilir miydi bir çift sarı göz?