-Sziasztok.-köszön kedvesen a társaságnak, bár én vagyok az egyetlen akire rá sem nézett. Érdeklődve pislogok rá, majd egy pillanatra rám néz, és felsóhajtva sétál hozzám közelebb, egy lánynak a kezét fogva.
-Taehyung, bemutatom a barátnőmet, Borát.-maga mellé húzza a lányt, aki halvány mosollyal az arcán nyújtja felém a kezét, bár előbb úgy tűnik, hogy nem szívesen van itt, mint fordítva. Kissé nagyűnek is néz ki, nagykép azért mert egy igen szép lány, és ezzel ő is tisztában van. Hosszú fekete haj, derekáig leér, bőre hófehér, ajkai vörösek és húsosak. Alakja homokóra, akárcsak az enyém, bár ha őszinte akarok lenni, szerintem az én fenekem nagyobb mint az övé.
De tényleg gyönyörű ez a lány, Jungkooknak jó ízlése van, bár nekem valami nagyon furcsa.-Örülök a találkozásnak.-mosolygok rá én is, kissé talán hamiskásan, majd kezetfogok végül vele. Jég hideg.
Bele néztem a sötétben íriszeibe, csak egy pillanat volt az egész, de hírtelenfutott az egész testemen a borzongás, egyáltalán nem a jó értelemben, sőt! Ijesztőek voltak a szemei. Volt benne valami furcsa és megmagyarázhatatlan, mintha magával a démonnal találtam volna szembe magam.
Elengedte a kezem, aztán hírtelen elmosolyodott és Jungkook felé fordult, aki még mindig zavartan nézett rám, de mikor a lányra pillantott, mintha megnyugodott volna. Bora hozzá bújt, a fiú pedig szorosan átölelte. OLyan békésnek tűnnek, mintha egymásnak teremtették volna a másikat, mintha a sors is úgy akarta volna, hogy ők ketten találkoztak, mégis, mintha nem lenne minden rendben. Valami nekem itt nem stimmel. Ha jobban megnézem kettőjüket, a korkülömbség teljesen látható, ha nem tudnám Jungkook életkorát akkor is azt mondanám, hogy fiatalabb mint én, akkor a csaj velem egy idős, ahogy emlékszem, de simán idősebbnek is nézem. Nem értem miért vonzódik Jungkook az ennyivel idősebb nőkhöz.
Egyre jobban kezdek összezavarodni, ezért Jimin felé fordulok, hogy szóljak neki, ideje bemenni, mert lassan ide fagyok, de lenne meglepetésemre engem bámul. Összevonom szemöldököm, de nem szól semmit. Elmosolyodik és mellém sétál.
Utálom mikor ezt csinálja. Ma mindenki a frászt akarja rám hozni?
-Mit gondolsz Tae?-kérdezi halkan, mikor végre elindulunk a bejárat felé.
-Fura.-kijelentésem közben még mindig a párt pásztázom.
-Csak nem féltékeny vagy?-felkuncog a mellettem lévő, én pedig nemes egyszerűséggel bele könyöklök a bordái közé, amit egy hangos nyögéssel reagál le, ezért pedig mindenki hátra fordul. Hanyagul legyintek, mintha semmi nem történt volna, megint Jimin mellettem szinte meg akar halni, de nem igazán érdekli ez a többieket, vissza fordulnak, Yoongi kivételével, aki azonnal hercegnőjéhez siet, mint egy lovag.
Egyem meg.
Szerelme aggódva faggatja mi a baj, ne menjenek-e inkább haza, ez pedig már az én agyamba is megkérdőjeleződik. Valahogy nincs kedvem ehhez a társasághoz. Rossz előérzetem van, pedig azt várom, hogy minden a legnagyobb rendben lesz, és jól fogunk szórakozni, de úgy érzem, ha maraduk, ez nem úgy fog történni.
Helyeselni kezdek Yoongi oldalán, de Jimin határozottan maradni akar, ha pedig makacskodni kezd, akkor sajnos sokat nem tudunk tenni. Megkímélném magam egy csecsemő szintű baráttól ha lehet.
Végül mind sikeresen bejututtunk a szórakozóhelyre, ami tele volt izzadt szagú, sár részeg emberekkel. Ez a kedvencem.
A púlt felé igyekeztünk mind ahányan vagyunk, aztán Namjoon fizetünk mindegyikünknek egy kört. Lehúzom a keserű italt, ami azonnal fintorba vágja az arcom, s szinte azonnal meghallok magam mellől egy kuncogó hangot. Oda pillantok, s ekkor veszem észre, hogy a kölyök űl mellettem.
BẠN ĐANG ĐỌC
𝕭𝖆𝖉 𝕭𝖔𝖞 /Taekook/
Teen FictionTaehyung egy nagyszájú, makacs, ugyanakkor jószívű és kedves fiú, akinek a szerettei és barátai a legfontosabbak. Jungkook pedig egy fellengzős, nagyképű srác. Szeret irányítani, ez pedig Taehyungnak is feltűnik az első találkozásuk alkalmával, ami...