4.🎸

280 26 5
                                    

Levetem magam a kanapéra, a szobában tartózkodók pedig meglepetten pislognak rám, majd Jiminre, aki némán a tudtukra adja, hogy inkább levegőt se vegyenek a közelemben, nemhogy megkérdezni, mi is a bajom.

Jungkook nem sokkal később lép be a  helyiségbe, és a barátai felé veszi az irányt.

Beállítják a hangszereket, majd a legfiatalabb középre lép, a mikrofon elé, s nem sokkal később énekelni kezd.

Kissé meglepetten emelem meg szemöldököm, hisz egész jó hangja van, de hamar változatok kifejezésemen. Nem adom meg az örömöt, hogy lássa, kissé lenyűgöz a bandája.

A szöveg is elég jó. Ahhoz képest, hogy a hamis szerelemről énekelnek, illik ez a rockos hangzás a szöveghez.

A dal végeztével Jimin hangos őrjöngésbe kezd, miközben úgy tapsol, akar egy epilepsziás fóka, így kénytelen vagyok vállára tenni a kezem, ettől pedig azonnal lenyugszik.

-Hihetetlenek vagytok srácok! Ez eszméletlen volt!

-Köszönjük szépen Jimin!-Jungkook mosolyogva néz a barátomra, majd rám pillant.-Neked hogy tetszett?-némán vizslatom, s meglepő módon nem mosolyog. Arca komoly, és mintha tényleg őszinte kritikát várna el tőlem.

-Fontosnak tartod a véleményem?-felhúzom szemöldököm, ő pedig bólint.

-Igen. Jiminnel minden tetszik amit el játszunk,-már meg ne haragudj Jimin.-vet egy szórakozott pillantást barátomra, aki először komor tekintettel néz rá, majd mosolyogva vállat ránt, ezzel meg adva a másiknak az igazat.-De te kívülálló vagy. Nem mellesleg olyan embernek tűnsz aki nem szereti a hibákat, és precíz. Aki el mondja nyíltan a véleményét, ha tetszik, ha nem, szóval tényleg kíváncsi vagyok mit gondolsz, hisz az emberek ezt fogják hallgatni.

Meglepetten nézek a legfiatalabbra, akinek most egy teljesen új arcát láthatom. Máskor szemtelen, konok és fölényeskedő, de most látszik, hogy a zenélést teljesen komolyan veszi és szeretné, ha tökéletes lenne a végeredmény.

Karjaim össze fonom, s kissé előre dőlök.

-Az igazság az, hogy nincs kivetnivalóm. A dal szomorú, hisz a szerelembenvaló csalódásról szól, az alap mégis rockos, amivel egyébként nincs baj, mert nem sok és egyáltalán nem hangzik furán a kettő együtt. Ezt a dalt még az olyan emberek is szívesen hallgatnák véleményen szerint, akik nincsenek oda ezért a műfajért. Szóval gratulálok hozzá.-egy erőltetett mosolyt ragasztok az arcomra, Jungkook pedig először meghökkenve pislog, majd felocsudva mosolyog rám.

-Köszönjük szépen!-enyhén meghajol, ami ismét meglep, de nem mutatom ki. Érdekes, hogy tud illedelmes is lenni, bár lehet csak a többiek miatt viselkedik így.

-Igen. Köszönjük Tae a kritikát. Jól jön néha.-Yoongi hálásan pillant rám, mire bólintok.

-Hé! És velem mi van?!-Jimin mérges hangja magára vonja a menta figyelmét, aki erre felkuncog.

-Neked minden tetszik Kincsem. Tae pedig tényleg kifejtette a véleményét, de ettől függetlenül téged sem hagyunk figyelmen kívül, ne aggódj.

Jiminre, majd Yoongira pillantok, és be kell, hogy valljam, talán tényleg bízhatok a zöld Grincsben. Meg kell tanulnom, hogy Jimin erős és okos. Bízik benne és szereti. Nekem pedig benne kell bíznom.

-Nos, ha megbocsátatok, én most megyek. Még el kell ugranom a boltba mielőtt bezár. Csak így tovább srácok.-össze csapom tenyerem, majd felkelek a kanapéról, s miután elköszöntünk egymástól a kijárat felé vettem az irányt.

Az épületből kilépve megcsap a hideg levegő, aminek köszönhetően össze rezzenek. Egy kabátot hozhattam volna azért magammal, de már mindegy, nem fogok felmászni a negyedikre. Inkább sietek, mielőtt még ide fagyok.

𝕭𝖆𝖉 𝕭𝖔𝖞 /Taekook/ Onde histórias criam vida. Descubra agora