ChanMin
S: o zaman bebeğine istediğini ver
C: babacığı bebeğini mutlu etmek için burada
Seungmin'e kendimi yavaşça yaslayıp öpmeye başladım. Eliyle saçlarımı karıştırıyordu. Bende elimle belini sarmış, sweatshirtünün içinden tenini okşuyordum.
Dudaklarından ayrılıp boynuna indim. Kızaracağından emin olduğum izler bırakmaya başladım. Ben öptükçe Seungmin zor duyulacak inlemelerle ellerini sırtımda ve saçlarımda gezdiriyordu.
Belindeki elimi göğüslerine çıkardım. Biraz da göğüs uçlarında oyalandıktan sonra Seungmin bir anda beni geriye itti ve dönerek benim kapıya yaslanmamı sağladı.
'Bebeğim?'
Gülümsedi ve göğüsüme ellerini sürterek aşağı doğru indikten sonra dizlerinin üstüne çöktü. Şaşkınlıkla onu izliyordum. Ciddi miydi? Yerden yukarı bana doğru bakınca o şeklinin daha da tahrik edici olduğunu fark ettim.
Ellerini pantolonumun üstünden erkekliğime sürtünce ister istemez dudaklarımı ısırdım. Eğer bunu yaparsa ve ben buna alışırsam sürekli isteyebilirdim.
Kemerimi çözüyordu. Ben ise hala azdırıcı biçimde onu izliyordum. Kemeri çıkararak köşeye attı. Fermuarı yavaşça indiriyordu. Yavaş oluşu ayrı tahrik ediyordu.
'Bundan emin misin Seung?'
Kafa salladı. Onu ilk defa bu kadar istekli görüyordum. Hem şaşkın hem de tahrik olmuş şekilde işini yapmasını izliyordum.
Boxerımı da aşağı indirince kalınlaşmış olan erkekliğimi ilk önce eline aldı ve okşamaya başladı.
'Seung~ahh'
'Adımı mı inledin sen az önce?'
'Mmh sevgilimin ismi ağzıma yakışıyorsa benim hatam mı?'
'Daha güzel nasıl çıkardı biliyor musun?'
'Ne nası-Hmmh'
Hiç beklemediğim bir anda ağzına alınca, dilinin sürtünüşü içimdeki kıvılcımı alevlendirmişti.
'Seungmin~ahh işini biliyorsun'
Ellerim saçlarına dolandı. Hem saçını okşuyor hemde kafasını ileri geri yaparken sert olmasa da ittiriyordum.
Küçük küçük inlerken Seungmin erkekliğimi ısırıp geri çekildi. Canım yandığı için yüksek bir inleme ile Seungmin'in saçını sertçe çektim.
'Canını yakmamı mı istiyorsun Seung?'
'Belki de evet'
'Ahh tanrım şunu yapma tahrik oluyorum'
'Oyna benimle'
'Ne zamandan beri böyle arsızca kirli konuşur oldun bakalım'
'Vücudumun her hücresi seni istediğinden beri Chan'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kıskanç Aşıklar | Minsung/Ot8
FanfictionH:Sevgilinin gelip benimle fotoğraf çektirmesine ne diyeceksin Lee Minho. M: Kucağımdaki tanıdık geldi mi Hwang. •Başlama tarihi: 18 Aralık 2023 •Bitiş tarihi: 14 Ocak 2024 •İlk kitabımdı bu nedenle aşırı cringe kusura bakmayın