6.💙

619 63 90
                                    

X: dayan bebeğim vardık...

_________________________________________

Jisung'tan;

Bayılmıştım evet. Yine kriz geçiriyordum. Sanırım bi arabadaydık motor sesi, konuşma sesine karışmıştı duyma yetim az çok yerine gelmeye başlamıştı ama net değildi. Bilincim açık sayılırdı ama hareket edemiyordum.
________________________________
-bayılma anında neler oldu-

Minho Jisung'un sahnede bayılacağını anladığı an oturduğu masanın üzerinden zıplayıp hemen yanına koşmuştu.

Düşerken meleğinin ince beline sarılmıştı. Diğer elini de bacaklarından geçirip kucağına almayı başarmıştı. Hemen Mingi'ye işaret verip arabayı hazırlamasını istedi. Bar kapısından koşarak arabaya doğru koştu. Arka tarafa Jisung'u boylu boyunca uzandırdı sonra başını kucağına alarak okşamaya başladı.

M: dayan meleğim iyi olacaksın. Diyerek anlını uzunca öptü. Yıllardır uzaktan izlediği, kimsenin dokunmasına izin verdirtmediği, kılına zarar gelse ortalığı onun için yaktığı Han Jisung kollarında baygındı. Onu bu durumda görmesi hiç hoş değildi.

M: Mingi biraz hızlı ol!

Mingi: efendim olabildiğince hızlı ilerliyorum.

O sırada arkadaki arabada Chan ve Seung ikilisi onları takip ediyordu.

S: hep böyle oluyor nedenini bilmiyorum ama ona birşey olacak diye çok korkuyorum.

C: merak etme Seungmin. Minho onu en iyi doktorların eline emanet edecek o iyi olacak.

Seungmin tebessüm ederken yanağından yaş süzüldü. Chan kırmızı ışıkta durduğu an miniğinin yüzündeki ıslaklık eliyle sildi ve sakinleştirmek için anlından öptü. Seungmin bunu beklemiyor olacak ki şaşırdı. Sonra sözüne devam etti.

S: Jisung'a bu krizleri arada sırada oluyordu. Oluyor ama böyle fenalaşmıyordu. En son bundan yıllar önce bi olay yaşadığında bu kadar kötü olup uzun süre baygın kalmıştı. O günden beri hiç böyle olmamıştı. Sahnede çok kötü görünüyordu. Sanki bişeyleri hatırlamış gibi dönüp bana bakıp tekrar önüne dönmüştü.

C: Seungmin bebeğim bak anlıyorum seni arkadaşın için endişelisin. Ama artık rahatla o iyi olacak bak geldik bile.

Demesiyle başımı camdan dışarı çevirdim. Daha önce Seul'de böyle bir hastane görmemiştim. Hemen arabadan inip Minho'nun yanına gittik.

Minho Jisung'u kucağına alırken bize seslendi.

M: Gidin çabuk bi sedye getirin bişey getirin hızlı olun.

Minho Jisung'u kucağına alıp içeri koştu.

M: DOKTOR YOK MU AMK BAKIN ŞURAYA HADİ HADİ!

Minho Jisung'u yatırdığı sedyeden gidişini izledi.

Minho'nun ağzından;

Kıskanç Aşıklar | Minsung/Ot8Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin