4.💚

748 82 121
                                    

Chan'in ağzından;

-
C: Lino bak ne yapıp edip sahip olmalıyız. Ben o köpekçiğe aylarımı verdim. Yapma her şeyimiz ortaya çıkacak.

M: Rahat olsana Chris merak etme aylardır peşlerinde olduğumuzu nerden bilebilirler ki. Önce dikkatlerini çekeceğiz ki başardık gibi. Sonra gizlice yanaşma sürekli olarak gittikleri yerlerde denk gelmeye çalışacağız ki bunun bir tesadüf olduğunu düşünsünler.

C: ya iyi hoş da şimdi diyorsun ki bunları kendimize aşık ederiz. Ya eşcinsel değillerse ya başımıza iş açarlarsa. Unuttun mu yer altının en büyük mafya çetesinin son varisleriyiz. Bu işi batırmadan yapmamız gerek.

M: haklısın Chan ama Jisung kendimden geçmeme neden oluyor. Onu görünce o ince beliyle birlikte üstünde uygulamak istediğim fantaziler aklıma geliyor elimde değil.

___________________________

-Bundan 3 yıl 5 ay önce-

Jisung otobüsü kaçırdığı için okula yürümek zorunda kalmıştı. Çok fazla dalgındı çünkü tam doğum gününde yaşadığı travma yüzünden babası dışında başka hiçbir şey düşünemiyordu.

Karşıdan karşıya geçmek için yaya geçidine adımını atmasıyla korna sesini duyması ve elleriyle kulaklarını kapatıp yere çökmesi bir oldu.

Öldüğünü düşünürken birinin kucağında olduğunun farkında bile değildi. Korkudan kulaklarındaki çınlama yüzünden hiçbir şey duyamıyordu. Gözlerini sıkıca kapatmış sadece ağır erkek parfümünün kokusunu alabiliyordu.

Kalp atışları hızlanırken nefes alış verişi düzensizleşmeye başladı. Gözleri kapanmadan hemen önce en son gördüğü şey kahverengi parlak bir çift göz oldu.

Gözlerini açtığında hastanede yatıyordu. Etrafta kimse yoktu. Kolundaki serumu yavaşça söktü ve ayaklandı. Masasının hemen üstünde bir not ve bileklik vardı.

Notta;

İyisin güzel çocuk merak etme. Bir dahakine karşıdan karşıya geçerken önüne bakmayı unutma. Kokun da en az senin kadar güzeldi. Uyandığında yanında olmayacağım. Bu bilekliği özür hediyesi olarak kabul et.

Jisung anlamsızca bilekliğe bakarken yuvarlağın içinde altın harflerle
'LM'
yazılı olduğunu gördü. Sebepsizce gülümsedi ve kapşonlusunu alıp hastaneden çıkmak için adımladı

Jisung o gün bu gündür o bilekliği bir kez bile kolundan çıkarmamıştır. Her şeyden habersiz şekilde takarken onu anksiyete krizinden kurtaran kahramanına sonsuz teşekkür için her gece tanrıya şükür ederdi. Ya o gün o araba onu orada bırakıp gitseydi. Tıpkı Seungmin'in onu kurtardığı gibi kurtarılmıştı.

Minho ise o bileklik sayesinde Jisung'un gittiği ve yaptığı her şeyden haberdar oluyordu.

O gece o bara gelmesinin sebebi de buydu. Yıllar önce kurtardığı meleğini görmek ve karşısına hiç tanışmamış gibi çıkmak istemişti.
_________________________________

-Şimdiki zaman-

Jisung ve Seungmin sahnede iken Jisung'un aklı hala o adamdaydı. Neden böyle etkilenmişti neden bu kadar çekici biriydi ve onu sanki daha önce görmüş gibiydi.

Dalgın dalgın şarkısını söylerken Minho'nun kokusu aklına geldi. Onu daha önce de kokladiğına yemin edebilirdi ama kanıtlayamazdı. Ne de olsa herkes aynı parfümü kullanabilir diye düşündü.

Bu sırada Minho ve Chan'in konuşması;

C: lan içerde çocuğa bişey yapmadın demi.
M: Chan saçmalama büyük ihtimalle yapmadım sanırım. İçip yanına gitmem hataydı ya neden yaptım bunu sen niye beni durdurmadın ki.

Kıskanç Aşıklar | Minsung/Ot8Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin