16.💝

234 24 42
                                    

Seungmin aşağı indi. Çaresizce yere çöktüm. Ardından ameliyathanenin kapısı açıldı. Kafamı kaldırıp doktor hanımın yanına koştum.

J: pardon bir sorum olacaktı

Dr: benimde size beyefendi. Lee Minho'nun yakını Han Jisung siz misiniz?

J: e-evet benim o iyi mi durumu nasıl

Dr: beyefendi içeri daha yeni aldılar. Size şimdiden bir bilgi veremem üzgünüm. İlerleyen saatlerde eminim doktor bey sizi bilgilendirecektir. Bu arada bay Lee'nin üzerinde, pantolonun cebinde bir not kağıdı çıktı. Kağıtta sevgilim Han Jisung'a yazıyordu.

J: alabilir miyim kağıdı

Dr: tabi buyurun

Kağıdı aldım. Üstünde küçük kan damlacıkları vardı. Gözüm doldu. Kağıdı yavaşça açarak yere çöktüm.

Kağıtta:

Sevgilim;
Sen benim parçamsın. Sana deli gibi aşığım. Ben, senin olmuşum, aradığım her şeyi sende bulmuşum. Beni hiçbir zaman yalnız bırakma olur mu? Bu koca adamın senin minik kalbine ihtiyacı var. Bebeğim, bebeğin seni çok seviyor. Gözlerimi kapattığmda sensiz düşlemediğim bir anım yok. Eğer bir gün gerçekten gözlerimi kapatıp tekrar açamazsam, bil ki seni ömrümün sonuna kadar sevmiş olacağım. Sana bir şey olmasın Jisung.
Sensiz bir hayat hayal edemiyorum. Eğer bana bir şey olursa senden bir isteğim olacak. Bize iki mezar kazar mısın ? Yan yana olsun olur mu? Senden ayrı kalamam sevgilim. Seni çok seviyorum. Sevgilerimle, sevgilin Minho.

"Ben seni asla yalnız bırakmayacağım sevgilim" diye geçirdim içimden.

J: yalvarırım sana bir şey olmasın yemin ederim kendimi öldürürüm.

S: ne diyorsun sen Jisung ?

J: not...

S: ne notu Jisung

J: Minho not bırakmış ona bir şey olmaz değil mi Seungmin

S: okuyabilir miyim?

J: al

___

S: Jisungie inan bana Minho Hyung seni asla bırakmaz sana deli gibi aşık ve takıntılı emin ol, senin sevgin ve şefkatin ona güç veriyordur.

J: cidden mi seung.

S: evet gerçekten, hadi artık bir şeyler ye halsiz düşeceksin bir de sana bir şey olmasın

J: canım istemiyor

S: bak ikiletme beni

J: istemiyorum lütfen ısrar etme

S: yemezsen bayıltıp ağzına tıkarım

J: boğulmaz mıyım?

S: o yüzden ye

Zar zor tebessüm ettim iyi ki benim dostumdu.

Kıskanç Aşıklar | Minsung/Ot8Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin