-Flash back-
Felix: kimseye zorbalık yok söz mü
H: söz sevgilim söz.
___________________________________________Felix'in ağzından;
F: mükemmel o zaman sınıfa dönmeyelim zilin çalmasına 3 dakika var.
H: peki güzelim nereye gitmek istersin?
F: kantine inelim hayvan gibi açım ben kahvaltı yapmadan çıktım evden.
H: tamam çillim hem seninle konuşmak istediğim bir konu da var onu da söyler kurtulurum.
F: kötü bişey mi ?
H: kime göre neye göre bilemeyiz ama bunu bildikten sonra benden uzaklaşmanı istemiyorum.
F: sakin ol seni bulmuşum kaybetmek gibi bir düşüncem yok merak etme
Kantinde;
H: karnın doydu mu bebeğim.
F: fazlasıyla hemde. Eee sen şu anlatacağın şeyi anlatsana merak ettim
H: Ş-şey şimdi bak konuya nasıl giriş yapacağımı bilmiyorum ama sanırım direk söyleyeceğim. Lixie ben mafya soyundan geliyorum ailem yer altının 2. büyük mafya çetelerinden biri Hwang ailesi biraz katı bir aile orda eşcinsel kimse yok duyulduğunda neler olur bilmiyorum ama benim eşcinsel olduğumu bile sadece dayılarım var. Birisi Bang ailesinden Christopher diğeri de Lee ailesinden Minho. Biz üçümüz bu sırrı aramızda saklıyoruz. Birimizden biri bilinirse emin ol hiç iyi şeyler olmaz. Ama güzel meleğim şunu asla unutma ailemin aptal bi kuralı için senden asla vaz geçmem bunu unutma lütfen seni çok seviyorum seni ilk gördüğüm günden beri sırıl sıklam aşığım sana zorbalık yapma nedenim de buydu belki fark edersin diye ama yanlış yola başvurmuşum. Okulda aile soyumun bu kadar karanlık olduğunu çok az kişi biliyor düşman birinin duyması beni bitirir anlaştık mı bebeğim.
Felix Hyunjin'in neredeyse tek nefeste kurduğu cümleleri sindirmeye çalışıyordu. Nereden bile bilirdi ki bi mafya oğluna kör kütük tutulacağını. Ama bu onu sevmesine engel değildi.
F: Hyun ben seni anlıyorum ve merak etme seni bu soy ağacın nedeniyle bırakmaya niyetim yok. İçinden
'bu Minho ve Chris ismi tanıdık geldi neyse ne canım'Diyip ona sıkıca sarıldım. Kokusu daha önceden de böyle miydi. Tanrım Chanel ona çalışıyor gibiydi. Baştan aşağı her şeyi Chanel.
Jisung'a dönelim.
J: ulan kış uykusuna yatmış ayı gibi uyumuşum her tarafım tutulmuş.
Saate baktım ilk ders daha bitmemiş mi ney vay mk sanki yıllardır uyuyorum. Etrafım saçma şekilde çok sessizdi.
LAN bi saniye Felix nerede Jeongin Changbin ile ne yapıyor neden gülüşüyorlar?
AMK BU SİKTİĞİMİN SINIFINDA NELER OLUYOR
Jeongin uyandığımı görmüş olacak ki eliyle yanını işaret etti.
J: ne oldu Jeongin ve bu kas yığını neden senin yanında bir şey yapmadı demi sana öküz kılıklı.
Cb: ayıp oluyor neden sevgilimin yanında beni aşağılıyorsun Jisung hem ben iyi biriyim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kıskanç Aşıklar | Minsung/Ot8
FanfictionH:Sevgilinin gelip benimle fotoğraf çektirmesine ne diyeceksin Lee Minho. M: Kucağımdaki tanıdık geldi mi Hwang. •Başlama tarihi: 18 Aralık 2023 •Bitiş tarihi: 14 Ocak 2024 •İlk kitabımdı bu nedenle aşırı cringe kusura bakmayın