1.❤️

1.8K 137 151
                                    

Arkadaşlar ben normalde bunu yayımlayıp yayımlamama arasında kalmıştım ki TT yorumlar sağolsun ağır özgüven verdi. Tekrar teşekkürler. Umarım beğenirsiniz.❤️ yeni okumaya başlayanlar için yazıyorum emin olsun sıkıcı değil sürükleyici istediğim okumaya ulaşamıyorum bu yüzden yazdım

Jisung'un ağzından;

Ya amk başka okul kalmamış gibi, bir de son sınıfta nakil veriyorum. Annemle son konuşmamın ardından 3 gün geçmişti. Ya abi bu karı bana 3 gün içinde nasıl okul buldu.

Seung: Ya goril dölü getirtme beni oraya in artık aşağı kahvaltı hazır.

Jis: Geldim geldim ne bağırıp duruyorsun kuyruğuna basılmış enik gibi.

Seung: Kes la sesini ye yemeğini geç kalıcaz.

Jis: Oy benim fino köpeğim sabah sabah neden gerginmiş anlat hele.
Diyerek Seung'un yanına yanaştım. Yüzüme bile bakmadı terbiyesiz. Aklıma başka bişey geldi ve gelen fikirle oturan Seung'un kucağına oturdum. Seungmin'in gözleri gözlerimle buluşunca flörtöz tavrımı bir kere daha takınarak sordum.

"Yakışıklı köpekçiğin neyi var?" diyerek bacağının ucuna doğru ilerledim. İlerlemez olaydım. Seungmin belimden tutup aşağı itmesi bir oldu.
Jis: Lan hıyarto sana da yanaşılmıyor!

Seung: ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ(Kore'de gülme şekli)
Oğlum sende ne yavşaksın ya yeni okulunda kim bilir kimin altına girersin. Ayrıca bir şeyim yok şaka yapayım dedim de durmasam beni sikecektin.

Jis: 1. si yavşak değilim. 2. si götümü kimseye vermeye niyetim yok benim taktiğim flört et bırak unuttun mu mal.
3. sü bişeyin olmadığına sevindim ve saçmalama seni sikecek değilim. Götünü beğenmiyorum.(yalan o göt bende olsa üstüne oturmam)

Seung: Komiksin küçük fare. Hadi kodumun malı okula geç kalacaksın.

Demesiyle saate bakmam bir oldu. Hay anasını satayım ya ilk günden geç kalacağız diyerek kapıya koştum

Seung: Lan eşşek götü çantan nerde forman nerde nereye gidiyorsun!
Jis: Hassiktir ben formayı unuttum.
Yukarı kata çıkıp hemen üstümı değiştirdim. Hazırlanıp aşağı indim Seung'un yanağından ıslakça öpüp ayakkabılarımı giyerek durağa koştum.

Seungmin'le küçüklüğümde şans eseri tanıştım. Eğer o gün beni o kuyudan kurtarmasaydı klostrofobim yüzünden bayılıp kalacaktım. İyi ki beni buldu iyi ki onunla birlikte büyüdüm. O anne sevgisinden ben ise baba sevgisinden yoksun büyüdük. Birbirimizin annesi ve babası olduk. Yeri geldi abim, yeri geldi küçük kardeşim, yeri geldi bi anne baba gibi beni korudu. Tabiki bende onu korudum. Annem vardı evet lakin yüzünü bile ayda 2-3 kez gördüğüm, paraya ihtiyacım olduğu zamanlarda param yok diye geçiştiren, 1 kere bile isteyerek ziyarete gelmeyen, bana beni doğurduğu için pişmanlık duyduğunu söyleyen bir kadından ne bekleyebilirdim ki? Hayatının en güzel günü olması gereken 11. Ad günümde babamın ölüm haberini almıştım. Dünyam başıma yıkılmış ve günlerce haftalarca aylarca odamdan çıkmayıp çoğu zaman aç kalmıştım. Babamı çok seviyordum anneme karşı beni koruyan tek kişi o idi. En sevdiğin insanı kaybettikten sonra ne yaparsan yap hiçbir şey sana zevk vermez. Babam öldükten sonra annem yüzüme bile bakmamaya başladı. Nedeni sorduğumda ise sırf benim doğum günümde ölüm haberini aldığı içinz,babamın ölümünden daha küçücük beni suçlu tutardı. Ben ise bu acıyla büyümeye alışmıştım. Her gün babamın mezarına gider, isyan ederdim. Keşke o gün o arabada sen değil ben olsaydım diye. Daha babama doyamamışken ona veda etmek çok zordu. Neyse ki bu acılarımı dindirecek o kişiyle tanıştım. Seungmin'le... iyi ki benimlesin Seung sensiz bir hayat düşünemiyorum. Tek dostum...

Öyle böyle dalmışken otobüsün okuluma yaklaştığını fark ettim. Daldığım hayal dünyasından çıkıp düğmeye basarak durakta indim. Gerçekten Tanrıya şükürler olsun ki yanımda her zaman dik durmamı sağlayan bir dostum vardı.

Okulun bahçesinden içeri girdim. Sanırım zil çalmıştı ki herkes Suriye ordusu gibi kapıdan içeri girmek için hareket ediyordu.

Bende onlarla birlikte içeri geçtim. Çoğu kişinin sınıflarına girdiğini gördüm. Doğal olarak sınıfımı bile bilmediğim için, koridorun ortasında bekliyordum ki omzumda bir el hissettim.

Felix: Merhaba yenisin sanırım annesini kaybetmiş çocuk gibi görünüyorsun da ㅋㅋ

Jis: Ha şey evet yeniyim sınıfımı nerden öğrenebilirim ? Ve bu arada ben Jisung. Han Jisung kısaca jis diyebilirsin.

Lix: Memnun oldum Jis ben de Felix. Kısaltmak istersen Lix de geç. Gel rehber öğretmenin yanına gidelim o sana sınıfını söyler.

Jis: sağol Lix. Sanırım seninle iyi anlaşacağız.

Lix: Ben de öyle düşünüyorum sincap.

Jis: Sincap mı? Hadi amaaaaa başka bir şey mi bulamadın.ㅋㅋㅋ

Lix: Kızma ama yanakların çok tatlı tıpkı sincap gibi.

Bunu söylemesi aslında hoşuma gitmişti. Değişik bir şekilde hemcinslerimden iltifatlar almayı seviyordum. Nedenini gerçekten bilmiyorum ama eşcinsel olmadığımdan eminim.
(Yani sanırım)

Bugünlük ilk bölümmmm umarım seversiniz. Biraz fazla küfür içerikli olacak özür dilerim şimdiden.❤️ yorum ve beğenileri eksik görmeyin kurban olduklarım💚💚💚

Kıskanç Aşıklar | Minsung/Ot8Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin