H: peki adınızı rica etsem
Y: Yeji, Shin Yeji efendim
H:Neh!
Tamam bak işte şimdi şüphe etmeye başladım bile. Nasıl ya? Hem yüzü ona bu kadar çok benziyor hem de adı Yeji. Ama soy adı Shin belki de evlendi.
H: Shin Yeji mi? Shin sizin soy adınız mı?
Y: Aslına bakarsanız ben önceki soy adımı bilmiyorum. Yani hafızam silinmiş küçükken geçirdiğim bir kaza sonucunda. Neyseki Tanrı beni aileme bağışladı. Ama gerçekten eğer bir dilek şansım olsaydı bundan önceki hayatımın nasıl olduğunu öğrenmek isterdim.
H:P-peki bu bahsettiğiniz kaza kaç yaşındayken oldu
Y: 7
H: anne ve babanın adını söyleyebilir misin
Y: efendim siz neden beni sorguya çekiyorsunuz anlayamadım
H: bak bu işte bir şeyler var rica etsem şuraya oturur musun seninle konuşmam gerek
Y: ama efendim
H: lütfen eğer düşündüğüm şey ise gerçekten... Ah lütfen bana yardımcı olun
Y: hangi konuda anlayamıyorum sizi
H: Yeji bak ben bundan yıllar önce kardeşimi kaybettim. Göl kenarına onunla oynamaya gitmiştim ve bir anda suya girdi onu kurtarmak için bende peşinden girdim ama bulamadım sonra ise ...
Y:o peki ölmüş mü
H: bilmiyoruz bana öldü dediler ama ben öldüğüne inanmadım çünkü cenaze töreninde ben yoktum ortada bir ceset yokken nasıl cenaze yapabilirler bilmiyorum ama ben kardeşimi bulmak için yıllarımı harcadım. Babamla birlikte yaşadım annem ise kardeşim doğduktan sonra o 3 ben ise 6 yaşındayken bizi terk etti.
Y: ş-şey efendim bende babam olmadan büyüdüm bu yani bilmiyorum kafam çok karıştı bence bir yanlışlık var sadece benzettiniz beni
H: bundan emin olmanın tek bir yolu var annenin fotoğrafı var mı yanında
Y: var telefonumda
H: benimki de telefonumda aç göster
Yeji annesinin yırtılmış fotoğrafının yarısını göstermişti. Hyunjin ise bunu gördüğünde gözleri kocaman açılmış kendi telefonundaki yarısı yırtılmış babasının fotoğrafını göstermişti.
İkisi de telefonları yan yana getirince resim tamamlanmış babasının omzundaki kadının yani annesinin eli, Yeji'deki fotoğrafta ise kadının belindeki adamın yani babasının eli tam oturmuştu. İkiside şaşkınca birbirine bakarken gözleri dolmuştu.
H: Yeji
Y: o-obba
İkisi de şaşkındı çünki ne yapacaklarını bilmiyorlardı. Sarılmak mı gerekiyordu onca yılın özlemini çıkarmak için yoksa öylece durup gözlerin mi konuşması gerekiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kıskanç Aşıklar | Minsung/Ot8
Hayran KurguH:Sevgilinin gelip benimle fotoğraf çektirmesine ne diyeceksin Lee Minho. M: Kucağımdaki tanıdık geldi mi Hwang. •Başlama tarihi: 18 Aralık 2023 •Bitiş tarihi: 14 Ocak 2024 •İlk kitabımdı bu nedenle aşırı cringe kusura bakmayın