1

4.8K 147 106
                                    

Keremi kucağıma aldığımda, kalçasını penisime doğru bastırdım. İkimizde seslice inledigimizde her zamanki gibi kontrolü tekrar kaybetmiştik. Tek elim Keremin çıplak tenini okşarken diğer elim ise kalçasıyla meşguldu.

Boynuna yönelirken, sürtünmeye başladı. Kendinden geçişiyle beni deli etmiyormuş gibi inlemeleriyle de ekstra çıldırtıyordu. Öpüşmemiz daha da derinleşirken ağzımın içine dilini yolladı. Dilini ısırdığımda boğukça inleyip geri çekildi. Nefes nefese kalmıştı. "Acıttın piç." Biraz geri çekildiğimde pantolonunun düğmesini açtım. "Soyun." Normalde emir vererek konuştuğumda ağzıma sıçan çocuk, sevişirken itaatkar bir şekilde dinliyordu. "Senin çıkarmaya gerek yok, delip geçer zaten amına koyayım."

Daha fazla beklemeyip tişörtünü çıkardım. Ayağa kalkmış pantolonunu çıkardığında ise tekrar kucağıma almıştım. Bu sefer birbirimizi daha da net hissediyorduk. Daha fazla dayanamayarak konuştum. "Yeter bu kadar başlıyorum." Boxserını aşağıya doğru çekicekken durdurdu. "Sorun ne?"

Zar zor konuştuğunda sırıttım. Sadece dokunuşumla bile mahvoluyordu. En çokta bu hoşuma gidiyordu. "Geçen seferki gibi acıtma ananı sikerim."

"Bakarız." Boxserını tamamen çıkarttığında  bende aynısını yaptım. İkimizde çırılçıplaktık. Her seferinde mest olduğum görüntü gene karşımda, aç gözlerle yüzüme bakıyordu.

Parmağımı ağzına yolladığımda yavaşça emmeye başladı. Asla rahat durmayan ellerim, göğüs ucuyla ilgilenmeye başladı. Koparmak istercesine çekiyordum. "Ananı sikim orospu çocuğu, elime sakso çektin." Anlamış olmalı ki kollarını boynuma doladı, kafasını göğsüme gömmüştü. Hafif kalçasını kaldırdığımda, parmaklarımı deliğine götürdüm. Az öncekinden daha fazla inlemeye başlayınca işimi hızlı tutmak istedim. Makas hareketleriyle genişletmeye başladığımda tekrar uyarısnı yaptı "Altay acıtma."

"Acıması ne zamandan beri umrumda Aktürkoğlu?" Karşımda düşmanım varken bunları demesi anlamsızdı. İkimizin bir araya geldigi tek konu sex ve kavgaydı. Onun harici birbirimize yabancıydık.  Tekrar etrafı inlemesi kapladığında dudaklarımızı birleştirdim. Zaten hiçbir zaman ayrı durmamıştı.

Kerem hırçınlaşmaya başladığı zaman ayak uydurdum. Burda bile birbirimizin canını acıtma derdindeydik. Dudaklarımızı çekip dişliyorduk.

Ağzıma kan tadı geldiğinde, kimin ki kanıyor diye kontrol ettim. O an keremin dudağını öyle gördüğümde yutkundum, kanayan yeri yalamaya başladım. Ellerimi deliğinden çektiğimde üstümde huzursuzca hareketlendi. "Seni sikerek ağlatacağım Aktürkoğlu." Dışarıya doğru seslice küfür savurdu. "Siktir git Bayındır işini yap sadece." Kalçasını kaldırdığımda içeriye doğru sertçe penisimi yolladım. "Altay! Orospu çocu-" Konuşmasına izin vermeyerek daha da hızlandım. Boynuma tırnaklarını geçirirken anlıyordum ne kadar acıdığını, acıması zerre sikimde değildi. Aramızda sevgi yoktu. Sadece birbirimizi zevk için kullanıyorduk.

"Hoşuna gidiyor mu Aktürkoğlu?" Anladığını bile sanmıyordum, zevkten dört köşe olmuş odayı, inlemeleriyle dolduruyordu. Biraz da ağlıyordu sanırsam, elimi yüzüne götürüp sildim. Yanağında kalmıştı. Yanağını oksadığımda saçımı arkaya doğru çekti. "Napıyosun lan." Umursamadım bile. Dudağıma yaklaşırken geriye doğru çekildim. "Daha fazla öpüşmek istemiyorum." Garipser çekildi baktığında, dayanamamıştım. Bu sefer yaklaşması için onu kendime doğru çektim ve tekrar kavuştu dudaklarımız.

On beş dakika daha öyle devam ettikten sonra ikimizde gelmiştik. İçinden çıkmayarak nefesimizin düzelmesini bekledim. Asla ayak uyduramayan Kereme baktım. Yine her zamanki hali gibiydi. Saçı başı mahvolmuştu. "Ayak uydursana." Şimdiden sakinleşmiştim ama Kerem hala soluklanıyordu. En son dayanamayarak laf söylemeye başladı. "Bu kadar sert olmak zorunda mısın?" Haklı olabilirdi ona karşı biraz serttim. "İnlemelerin azdırıyor yavrum."

"Yavrumlu konuşma sikerim seni." Neden sürekli boş laflar geveliyordu bu çocuk. İçindeyim lan daha.

"İçinde yarrak varken fazla konuşuyorsun." Derin iç geçirerek nefesini suratıma doğru verdi.

"Derse giricek misin?" Baygın gözlerle bakıyordu, muhtemelen revirde yatardı. "Hayır yoruldum, revirde yatarım."

"Dersten geri kalıyorsun." İkimizinde son sınıfta, ikinci yılıydı. Hatta birçok arkadaşımızın. Geçen sene kavgalarla ilgilendiğimizden derslere odaklanamadık. Hepimizin içinde kavga ruhu vardı anasını satayım.

"Halilden isterim." İsmini ağzıma almak istemedigim orospu çocuğundan, oldu olası nefret ederdim. "Karşılığında sikişiyor mu senle?" Yüzü düşmüştü, kafasını göğsüme on saniye belki daha az koyup çekmişti. "Bayındır çıkarsana şunu, uyumak istiyorum." Kalçasını hafif kaldırıp çıkarttığımda, kucağımdan kalkmıştı.

Kabini açtığında, Bodrum kattaki tuvaleti kimse kullanmayacağıdan dolayı rahatlıkla dışarı çıktı. İkimizde üstün körü temizlendikten sonra kıyafetlerimizi giymeye başladık. Kerem zar zor giyinirken onu izledim. Her hareket ettiğinde yüzünü buruşturuyordu. Öylece durup sadece giyinmesini seyrettim. "Bayındır şu kazağını versene kafama koycam, şurada uyuyayım biraz."

"Revire git."

"Halim mi var Bayındır?" Tabi ki düşmanıma eşyamı vermeyecektim. İkisini ayrı tutmalıydı.

"Ne halin varsa gör, kazağımı veremem. Hem sen alışıksındır böyle şeylere." Sinirleneceğini biliyordum, biraz sözlü olarak dalaşmak istedim ama sadece "Siktir git Bayındır." Demişti.

Daha fazla uğraşmak istemeyerek tuvaletten çıktım. Sınıfa geldiğimde yerime oturup kafamı sıraya yasladım.

Gelen mesaj sesiyle, telefonuma baktığımda tüm vücudum sinirden kaskatı kesilmişti. Arda kanlar içinde yerde yatıyordu ve orospu çocuğu yerde yatan çocukla fotoraf çekilmiş, atmıştı.































AY NASIL OLDU  İLK BÖLÜMÜ BEĞENDİNİZ Mİ???? Bİ TIK HIZLI BAŞLAMIŞ OLABİLİR.

Umarım beğenirsinizzz yorum ve oy atmayı unutmayınızz asklarm

Öptümz

Fuckbuddy | Alker +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin