17

2.1K 101 162
                                    

Kapı serçe vurularak uyandırıldığımızda Yunus bağırarak seslendi. "Lan piç Altay napıyorsunuz lan içeride." Bu sefer yumruklamaya başladığında Kerem seslendi. "Aşkım sakin ol, açıyorum şimdi."

Aşkım mı? Tam kalkıcakken kolundan geri çekip yatağa oturmasını sağladım. Kulağına Eğilip"Biraz kıskancımdır, haberin olsun." Dedim.

Gülüp kapıyı açmak için kalktı. Kapıyı açtığında Yunus bana doğru gelecekken önüne geçti.

"Yunusum konuşmamız lazım."

"Bu yarrak niye hala burada lan." Kerem hafifçe ağzını vurmuştu.

"Birincisi Küfür etme, yakışmıyor sana ikincisi ise sana açıklamamız gereken bişey var." Yuh, hemen söylemeyi mi düşünüyordu lan?

"Biz Altayla sevgiliyiz." Vay amına koyayım, sevgilimden hızlısı mezarda. Şaşkınca Kereme bakakaldı. Sonunda demiş olduğu şeyi sindirip dizine vurarak gülmeye başladı.

"Olum taşşak mı geçiyorsun benle, daha bu sabah ağlamadın mı onun yüzünden? Lan bu göt veren seni üzmedi mi oğlum? Kafayı mı yedin sen?" Haklı olduğundan susmuştum. Yüzüme gelse tükürse sesimi bile çıkarmazdım.

"Ya Yunus tamam bitti hallettik aramızdaki meseleyi tamam mı? İkimizde birbirimizi seviyoruz. Birisini sevmişim karşı mı çıkacaksın?" Dudağını büzmüş şekilde bakarken nasıl kıyabilirdi ki Keremime?

"Ya Kerem, senin için diyorum." Yanına gidip kendine doğru Yunusu çekti. Birbirlerine değer verdikleri her halinden belliydi.

"Ya tamam balım biliyorum, teşekkür ederim."

"Bizimkelere nasıl diyeceksin?" İşte şimdi asıl tehlikeli soruyu sormuştu. Nasıl açıklardık bilmiyorum hele nasıl olayların geliştiğini anlatsam bizimkilerin ağzından kurtulamazdım.

Kerem kendi içinde düşündükten sonra elini Yunusun omzuna atarak "Hallederiz be kanka, o mu sorun?" Keremim haklıydı, aramızdaki meseleyi çözdükten sonra her sorun hallolurdu.

"O zaman yarın okula başlıyoruz dimi?"
Evet başlıyorsunuz. "He canım başlıyoruz." Kıskanç biri olduğumu söylemiştim. Canımı bana demesi lazımdı.

"O zaman ben gidiyorum." Kapıya doğru yürürken arkadan onu takip ettik. Ayakkabılarını giyip montunu da giydiğinde kapıyı açtı. Bana bakarak "Keremi üzersen bozuşuruz." Suçlu hissettiğimden yavaşça kafa salladım.

Kero kapıyı kapattığında derin bi oh cekti. "Sikeyim çok strese girdim lan." Ondan çok strese girdiğim kesindi.

Koluma girerek salona doğru yürüdük. Koltuğa oturduğumuzda ellerini ellerime kenetledi. "Aşkım özür dilerim, Yunus öyle demek istemedi tamam mı? Sinirliydi ya."  Haklıydı zaten.

"Benim yüzümden ağladığın için özür dilerim."

"Salak geçti bitti boşver." Beni süründürmesi gerekirken çabucak affediyordu. Yerdim ben bunu.

"Aaaaaaa Altay, sana söylemeyi unuttum lan ben!" Neyi unuttun anlamında tek gözümü kırptım.

"Ya biz Zaniyle sevgili değildik. Senden uzaklaşmak için şey yaptım yani" Hassiktir, orospu çocuğu çoktan aklımdan çıkmıştı. Aklıma gelecek kadar önemli de değildi zaten.

"Sevgilim ben onu unuttum, aklıma bile gelmedi." Arsızca sırıtarak cevap verdi.

"Yanii aklında olan tek şey benim." Öyleydi.

"Şuan ne istiyorum biliyor musun?" Koltuğa uzatıp bacaklarının arasına girdim. "Ne istiyorsun?" Ellerini boynuma attığında, kalçasını sıkarak cevap verdim.

Fuckbuddy | Alker +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin