19

2K 93 102
                                    

Zil çaldığında açmak için kapıya doğru gittim. Tahmin ettiğim kişi oldukça kısa sürede gelmişti.

Kapıyı açtığımda kocaman sırıtarak bakıyordu, aptalım. "Oo hoş geldiniz." Hızlıca içeriye girip kapıyı kitledi.

"Kerem çok zor durumdayım Kerem!" Birazcık nazdan zarar gelmezdi.

"Ama sevgilim yakın tarihte yaptık ya bugün yapmayalım." Yüzünün anında asılışına şahit olmuştum.

"Kerem inmiyor vallaha yavrum otuz bir bile işe yaramaz." Pantoluna doğru baktığımda şişkin penisi bir metreden anlışalabiliyordu.

"Olmaz Altay."

"Yav o zaman neden söylüyorsun." Şapşaldı amına koyayım. Böyle kudurmasını izlemek son derece keyifli olduğundan biraz daha uzatmaya karar verdim. "Bilmem azıcağını tahmin etmedim." Azıcağını en baştan biliyordum, onu özlediğim için bilerek öyle yazmıştım. Ondan ayrı kalmak istemiyordum.

"Kerem niye hala bornozla duruyorsun." Bilmemezlikten geldim. "Aaa bornozlaymışım hâlâ, valla sevgilim inan hiç fark etmedim." Dudağını yukarı doğru kıvrılınca dudaklarına bakakalmıştım.

"Kerem." Ciddi çıkan sesine çok fena yükselmiştim. "Efendim." Kolumdan tutup hızlı adımlarla odama doğru yürümeye başladık. Odama geldiğimizde yatağa doğru ittirip bacaklarımın arasına girdi. "Özür dilerim ama dayanamıyorum." Göğsünü ittirdim.

"Olmaz ama sevgilim sürekli sevişiyoruz ara vermemiz lazım."

Üstümden kalkıp yatağa oturur pozisyona geldi. "Peki yavrum sen nasıl istersen." Öyle diyordu ama yüzü beş karıştı. Yere bakıyordu, garibim.

Aletine tekrar baktığımda yeteri kadar beklettiğimi düşündüm, benimki de kalkmıştı çünkü. "Altay, bana bak." Bana baktığında gözleri önünde bornozu çıkarıp çıplak kaldım ardından şişliğinin üstüne oturdum.

Heyecanlanarak konuştu. "Sevgilim hani istemiyordun?"

"Dalga geçmek istedim senle salak."

"Dalga ha? Ben sana dalgayı göstericem şimdi." Seri bir şekilde altına aldığında boynumu ısırmış ardından göğsümü sıkmıştı."Lan yavaş, it!" İşine konsantre olduğundan cevap bile vermemişti.

Diliyle boynumdan göğüs ucuma kadar ıslak bir yol çizdi. Göğüs ucumu dişlediginde seslice inledim.

Her iki göğüsümle ilgilendiğinden en son dayanamadım, sitem edercesine konuştum. "Sevgilim süt sağayım mı?" Güldüğünü hissetmiştim ama hâlâ geri çekilmemiş orayla ilgileniyordu.

Aklıma onunda hoşuna gideceğini bir fikir gelmişti. "Altay kalk." Doğrulup geri çekildi.

"Yatağın ucuna gel." Dediğimi yaptığında yere oturarak penisini avuçlayıp ucunu ağzıma soktum.

"Hassiktir, Kerem!" Kafasını arkaya doğru atıp şimdiden kendinden geçmişti. Eli saçlarıma doğru gittiğinde daha fazlasını istiyormuşcasına bastırmaya başladı. Ona istediğini verdim ve daha fazla almaya başladım. Tepkisini ölçmek için azıcık ısırdığımda saçımı yana doğru çekmişti.
O ne kadar zevk alıyorsa bende o derece zevk alıyordum.

Ellerimden tutup yukarıya kaldırdığında "Bu kadar yeter bebeğim." Demişti. Kucağına doğru gelmemi işaret ettiğinde tam aletinin üstüne oturdum.

Kollarımı boynuna dolayıp sertçe öpüşmeye başladık. Alttan teker teker gömleğinin düğmesini açmaya başladığımda kalçamdan tutarak kendimi ona sürtmemi sağladı. Gömleğinin tüm düğmelerini açtığımda omzundan çıkarttım.

Fuckbuddy | Alker +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin