Sabah zar zor kalktığımda yanıma baktım, dün dediği gibi gitmişti. Sözünü tutardı zaten.
Ayılmam için çekmeden bir tane hap alıp ağzıma attım. Yataktan kalktığımda uyuşuk şekilde formamı giydim. Okula gidicek halim bile yoktu. Okuldan sonra çalışmak zordu ama geceleri çalışıp 3 saat uykuyla okula gitmek daha da zordu. Şu siktiğimin hayatında ne kolay olmuştu ki.
Kahvaltı etmeden okula doğru yürürken Altayı gördüm. Arkasından seslendim. "Altay dur yarrağım!" Dikkatle yüzümü inceler şekilde bakıyordu. "Ne var lan." Ellerini gözümün altında gezdirdi. Sonra da sertçe kafama vurdu. "Lan napıyorsun."
"Kerem, çalışma orda gözlerin şişmiş." Ağlamaktan şişmesine tercih ederdim. "Ne yapayım Altay söyle." Başını öne eğip bilmiyorum anlamında sallamıştı. Başkaları için söylemesi kolaydı tabi. "Neden bu kadar karışıyorsun ki?" Omuzlarını kaldırdı. Kendide bilmiyordu işte.
Okula yaklaştığımızda Yunusla Halil bankta oturup gülüşüyorlardı. "Görüşürüz Altay." Cevap bile vermeden gitti, piç.
Yanlarına geldiğimde Halil, Merte bakıyordu. Şerefsiz neye kitlenmişti acaba. Merak ederek sordum. "Ne bakıyon lan puşt?"
"Kanka bu adamı kim dövdü amına koyayım, topallayarak yürüyor." Yeni gelen İcardi de telaşla öksürmeye başladı.
Onun eseriydi. İcardiye dönerek sırıttım. "İcardi sence ne oldu Merte, sen mi dövdün?" Ayaklarını birbirinin üzerine atmış, ellerinide bacaklarına sürtmüştü. Gerilmişti ibne. Halilin gözünden de kaçmamıştı, Şerefsiz çok dikkatliydi. "Sen gerildin, hayırdır İcardi?"
"Dövmedim götünüzü siktiklerim, kim dövdüyse ellerine sağlık. Hak etmiştir piç." Paşama bak hem sikiyor hem de laf atıyor. Ulan gerçeği bilmesem inanıcam.
Zil çaldığında sınıfa geldik. Sırama geçerken Altayın sarışın bi kızla konuştuğunu gördüm. Bu çocuk ne kadar hızlıydı amına koyayım.
Ağzını sikesim gelmişti ama ne diye dövücektim ki? Altaya tekrar baktığımda bu sefer gözümün içine bakarak kolunu kızın omzuna atmıştı. Uyuz orospu çocuğu bilerek yapıyordu. Daha fazla ona bakmayarak önüme döndüm. Kafamı sıraya koyduğumda yanan gözlerimi biraz dinlendirmeye başladım. Az uyumaktandır herhalde diye düşündüm.
Sırtıma gelen sert derbeyle inledim. Ne oluyordu amına koyayım. Arkama baktığımda Yunusla Halil orospusu sırıtıyordu. "Halil seni sikmemi mi istiyorsun?" İkiside gelip yattığım masamın üstüne oturdular.
"Olum bi siktirin gidin." Etrafıma gelişigüzel baktığımda sadece Altayların grubu vardı. Yunus kafamı karıştırdığında, Halil masadan iterek düşmesini sağladı. "Ne yapıyon oğlum?" Yunusu takmayarak cevap vermedi.
Hıyar oğlu bana döndüğünde tişörtümün yakasını biraz indirerek boynuma baktı. "Ananı sikim Kerem kim emcükledi seni Kaşar!" Yüksek sesle bağırdığında tüm bakışların bize doğru olduğunu hissettim. Halili kolundan dürterek "Bağırma orospu evladı bağırma!"
Olay Yunusun da dikkatini çektiğinde Halili itirerek yanına tekrardan oturdu. "Kim yaptı Kerem, kimle beraber oldun lan? Bana niye haber vermedin. Hani ilk geceni bilecektim." Rezil olmuştum bu ibneler yüzünden.
Yanlışlıkla yere kalem atma bahanesiyle çaktırmayarak Altaya baktığımda onunda buraya doğru sırıtarak baktığını gördüm. Utançtan yüzüm yanıyordu anasını satayım. "Sikerim ağzınız susun lan! Sizene oğlum."
Sınıfa Nelsson geldiğinde Mesut bağırdı. "Lan bu puşt ne yapıyor burda?" Nelsson, diğer okulundan kaydını aldırıp yeni gelmişti. Sebebi ise eski okulundan neredeyse kavgadan atılıyordu. "Ne diyorsun lan treek?" Dalaşacakken Yunus koşarak yanına gitti. "Sakin ol gel." Bize doğru çekmişti. "Sikerim bunun belasını ha!" Mesutta kaşınarak devam konuşmaya başladı. "Lan sarı piç ne diyorsun aklını alırım."
"Sarı piçi görcen, sana sokarken." İrfan Mesutu sakinleştirmek için sınıftan çıkardı. Sakat Altay hala sınıfta duruyordu. Halil bağırarak "Lan Nelsson dur bi yerinde amına koyucam." Ne onların götü ne de bizim götümüz durmazdı.
"Siz karışmayın, becericem onu." Altayda olaya atlayarak karıştı. Ulan sende bi dur. "Kimi beceriyorsun lan it!" Bu sefer Halil bağırdı. "Lan çük siktirip gitsene sende!" Sırayı biraz öne çekip ayaklarını masanın üstüne koydu. "Gitmiyorum lan var mı?"
Yunusa döndüğümde Halili izliyordu sadece. Halile aşık olduğunu dört seneden beri biliyordum. Ne zaman açılmasını söylediğimde lafı geçiştirip duruyordu. En son masadan kalkmış sınıftan çıkmıştı. Bu sefer Halil kapıya doğru baktığında "Neden gitti?" Yunus pek kavgadan hoşlanmazdı. Halil bunu bile anlamayacak derecede gerizekalıydı.
"Gidip baksana amına koyayım." Masadan kalkmış önce üstünü düzeltmiş sonra da çıkmıştı. Sınıfta üç kişi kalmıştık.
Nelssonla biraz konuştuktan sonra zil çalmış sınıfına gitmişti. Önce Yunus arkasından da Halil girmişti sınıfa. Sonra da diğerleri. Hoca da geldiğinde ders anlatmaya başladı.
Halile baktığımda arada sırada pür dikkat hocayı dinleyen, Yunusa bakıyordu. Büyük ihtimal tartışmışlardı. Yunusa silgi attığımda bana doğru baktı. Sağ omzunu ne var anlamında kaldırdı. "Bebeğim beni öğlene kadar uyandırmayın tamam mı?" Kafasını sallamakla yetinmişti. Bende kafamı her zamanki gibi sıraya koymuş, yatmıştım.
Omzumdan biri dürtüğünde uykumun en tatlı yerinde uyandım. Salak Altay uyandırmıştı. "Kerem beden odasına gidelim mi?"
"Hmmm ne yapıcaz." Kollarını kavuştumuş ayağını sallıyordu. "Hiç çay filan içeriz." Güldürmüştü puşt.
"Hmm çok yorgunum ama." Amına koyayım resmen şuan naz yapıyordum. Hoşuma gitmedi değildi. Hayvan birden kaldırıp kucağına almıştı. Hiç mi korkusu yoktu bunun? "Altay gören olacak." Burnumu öperek cevapladı.
"Azgın bebeğimi kucağıma almışım ne var?" Böyle konuştuğu zamanlar kalbim yerinden çıkacakmış gibi oluyordu. Birinin benle böyle konuşmasını istemiyordum. İnanırdım, sonda üzülen gene ben olurdum. Ve ne kadar kavga etsekte birbirimize her yaklaştığımızda ona karşı tarif edilemez duygular hissetmeye başlıyordum. Onu başka kızla görmeye tahammül edemiyordum. Ne kadar kendimle savaşsamda artık yavaş yavaş kabullenmeye başlamıştım.
Altaya baktığımda o güzel gülüşüyle, bana bakıyordu. Kucağından bırakıp "Seni bekliyorum."
Kapıdan çıktıktıktan beş dakika sonra bende çıkmış beden odasına inmiştim.
Kapıyı açtığımda Altay mindere yatmış sırıtarak bakıyordu. "Bayındır bensiz yapamıyorsun."Yere bakıp gülüşünü devam ettirdi. Utanmış mıydı lan? "Sensiz yapamıyorum Aktürkoğlu." Gene inanmıştım sözlerine. Kıyafetlerle ön sevişme yapmadan direk soyunmaya başladım. Soyunmamı izlerken her haliyle memnundu. O da kendini soyduğunda kucağına oturmuştum.
"Hazır mısın Aktürkoğlu?" Bide soruyordu. Her zaman hazırdım. "Sence Bayındır?"
"O zaman benimsin."
Kaosa başlıyorum yavaştan hazır mısınız WJNXWIDJSJ
Ballarım oy ve yorum atmayı unutmayınız
Öptümz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fuckbuddy | Alker +18
Fanfiction"Bana öyle seviyormuş gibi bakma gözlerindeki sahteliği görmek istemiyorum." Yüzüme gelen tokatla birbirimize girdik