Beni kucağına almış kabinlerden birine girip kitlemişti. Klozote oturup "Herhalde biraz vaktin var." Demişti. Dudağına yaklaşıp sertçe öpmeye başladım, cevabı hareketlerimle vermek istemiştim. Elleri, belimin her iki yanında olup hızlı ritimlerle okşuyordu.
Yüzünü boynuma yaklaştırıdığında boynumu baştan aşağı yalamaya başladı. Bende rahat durmayıp kalçamı ona doğru sürtmeye ve bastırmaya başladım. Aynı anda inlediğimizde Altay daha da sertleşip dilimi ısırmaya başladı. Pantolonumun fermuarını açıp elini içeriye soktu.
"Kerem." Kendimden geciyorken bu orospu çocuğu hala bana sesleniyordu. "Hı."
"Burda çalışma."
"Sus Altay seni istiyorum şuan, konuşma." Bu sefer o belimden tutup kendine doğru bastırdı. Zar zor adını ağzıma aldım. "Altay."
"Söyle Kerem." Onu çok fena içimde arzuluyordum. Dokunduğu her yerim yanıyor, alevleniyordu. "İçime gir artık." Uzun zaman sonra ilk defa gülmüştü. Bu beni daha da fena yapmıştı. "Soyalım mı seni." Kendisi çoktan ise koyulmuştu bile.Birkaç işi aynı anda yapıyorduk. Gömleğinin düğmelerini teker teker açıyorken öpüşüyor, aynı zamanda ona sürtünüyordum.
Gömleğimden kurtulduğumda meme ucumun etrafını yalamaya başladı. Boşalmama az kalmıştı, ibne hala sokmama derdindeydi. "Altay daha fazla sokmazsan boşalıcam amına koyayım." Tekrar gülüp ayağa kaldırmıştı. Onun fermuarını açtım.
En son hepsinden kurtulduğumuzda beni kucağına alıp kapıya doğru yasladı. Sert penisiyle deliğime deli gibi baskı yapıyordu. "Altay nolur." Diye yalvardım. "Güzelim biraz daha yalvarabilirsin." Boynumu emmeye devam ederken "Altay hadi lütfen orospu çocuğu."
"Şu anı mahvetmeden duramıyorsun dimi Kerem Aktürkoğlu." O kadar fena hale gelmiştim ki bu sefer alttan penisime dokunmaya başladım. Daha da beklemeyip hızlıca girdiğinde çığlık attım. Haber vermediği zaman ekstra hızlı ve sert oluyordu.
Odada nefeslerimiz yankılanıyorken artık gözlerimi açık tutacak halim bile kalmamıştı. Gelgitleri o kadar hızlıydı ki nefessiz bırakıyordu. Geleceğimi anladığımda bağırdım. "Altay geliyorum lan!" Penisimin ucunu baş parmağıyla baskı yapıp kapattı. "Aktürkoğlu bu sefer gel demeden, gelemezsin."
"Lan benle taşşak mı geç-" klozete oturduğunda kucağında zıplatmaya başladı. Zevkten gözlerim kayıyor, başım dönüyordu. Her seferinde hızlanıp sertleşiyordu. "Adımı inle yavrum." Dediğini yaptığımda tatmin olmuş yüz ifadesini anlayabiliyordum.
Yüksek sesle inlediğimde, kapı açılmış Altay eliyle ağzımı kapatmıştı. İçeriye giren kişiler bağırmaya başladı.
"Bu agresif bebeğim sert oynamayı çok seviyor!" Duyduğum sesle şaşırarak Altaya baktım. Bu sefer Mert konuşunca Altay daha çok şaşırmıştı. Ağzı açık kalmıştı. "Sinirliyim sana!" İkili konuşmaya devam etti. Flörtöz sesle "Bebeğim beni istiyor mu?"
"Bebeğin seni siksin şeytan herif!" Gülücekken Altay elini bastırdı. Kulağıma doğru fısıldadı "Bebeğim sus iki dakika." Hassiktir, bu sesi beni felfena yapmıştı.
"Bana sinirli bakma Mert."
"Bakıyorum lan!"
Sesten tahmin ettiğim kadar ikiside kıyafetlerini çıkarıyordu. Ananı sikim şimdi olmaz. Biz de sevişirken sevişmeyin lan.
Altayın kulağına yaklaşıp sokuldum. Sessiz şekilde "Dedim ama dimi?" Kafamı ovalamıştı. İkiliden gelen ani inleme sesiyle ikimizde yüzümüzü buruşturduk. Orospu çocukları sikişiyordu.
Altay içerde birileri var imasıyla sertçe kapıya doğru vurduğunda, umurlarında olmamıştı.
"Bebeğim piçlerin umrunda değil ve en önemlisi daha fazla dayanamıyorum o yüzden sessiz olman gerek tamam mı?" Ne diyordu lan bu piç.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fuckbuddy | Alker +18
Fiksi Penggemar"Bana öyle seviyormuş gibi bakma gözlerindeki sahteliği görmek istemiyorum." Yüzüme gelen tokatla birbirimize girdik