Sabah Keremin bağırmasıyla uyanmıştım. Neden sürekli uyandırılıyordum amına koyayım. "Kalksana lan!" İğrenirmişcesine ayağıyla dürtüyordu. "Çek şu kolunu Bayındır, sikicem o kollarını!" Kereme baktığımda sıkıca kollarımda mahsur kalmıştı. Gülesim gelmişti ama gayet ciddi ses tonumla "Bir tur atalım mı?" Karşı çıktığı her hareketiyle belliydi. "Bayındır, şu kollarını çek lan artık." Aklıma gelen fikirle sırıttım.
Yatakta düzleşip onuda kucağıma çektim. Tabii ki rahat durmamıştı piç. Hareketlenmeye başladığında, ikimiz içinde çok daha kötü oldu. "Aktürkoğlu şu kalçana sahip çıkmazsan birazdan olacaklardan sorumlu değilim." Sesli şekilde sabır geçirmişti. "Bayındır şu aletine sahip çık, daha da kalkmasın amına koyayım."
"Lan yarrak kafalı penisimin üstünde niye hareket ediyosun!" İkimizde sesli şekilde tartışmaya başlamıştık. "Lan gerizekalı sen çektin kendine ya! Yemin ederim şizofren ya, ruh hastası ruh!" Son kelimeyi bastırarak söylediğinde belinden tutup ceza maksadıyla kendime bastırdım. Hasta olduğum inlemesiyle küfür etmişti. "Bayındır yıkanmamız gerek ananı sikim, kalk artık. Sal ulan okul var azgın ibne!"
Üstümden fırlatarak yatağa attım. "Lan orospu çocuğu, top mu atıyorsun!" Bağırmasına daha fazla dayanamayıp koşarak duşa girdim. Arkamdan koşturduğunu duyduğumda kapıyı kilitledim bu sefer kapıya vurmaya başladı. "Lan ilk ben girecektim. Aç ulan kapıyı!"
"Aktürkoğlu şansına küs." Gene aklıma gelen azgınca fikirle duraksadım. "Pişt gelcen mi? Ona göre açıcam." İlk başta gelmeyeceğini düşünmüştüm ta ki "Evet." cevabını duyana kadar. Kapıyı açtığımda içeriye geçmesine izin verdim. Sırıtarak "Hmm beraber duş alıcaz sanırım sadece duş hmm." Yutkunduğunu gördüğümde acele hareketlerle küvete girdi.
Onu öne çekip arkasına oturdum, sırtı göğüslerime gelecek şekilde yaslandı. Sözde yıkanacaktık. Ellerimi kolunun altından geçirip karnını okşamaya başladım. "Altay okul var."
"Gideriz biraz böyle duralım."
"Altay, Arda nasıl?" Hem kendi arkadaşı dövüp hem de nasıl diye soruyordu. "Ne oldu kötü olduğunu duyunca mutlu mu Olcan?" Elimi cimciklemeye başladığında kanatarcısına sıkmaya başladı. "Altay, öyle bi amacımız yoktu. Benden önce Yunus uyardı herkesi, o çocuğa dokunmayacaksınız diye vesaire. Ama sende Ferdiyi iyi dövmüşsün sayende okula gelmiyor." O piçin ismini duyar duymaz istemsizce geriliyordum. "O ismi bir daha duyarsam sikerim seni Kerem."
"E zaten." Önümde olduğu için göremiyordum yüzünü ama güldüğüne yemin edebilirim.
"Dün niye kaldın?" Kendisi istediği halde, hatırlamaması az da olsa koymuştu. Sen istedin diye diyememiştim. "Belki sabahta yaparız diye şey ettim."
"Ya orospu çocuğuna bak! Olum sen varya benden de fenasın." Bunu es geçip dün neden erken çıktığını sordum. "Bayındır sakat mısın? Sence neden erken çıkmış olabilirim." Aklıma gelen tek cevabı söyledim. "Biriyle sikişmek için mi?" Kollarımdan ayrılıp karşıya geçti. "Orospu çocuğu o ağzını sikerim tamam mı? Benle düzgün konuş, üzerim seni." Sinirlendiğinde ayrı hoşuma gidiyordu şerefsiz.
"Altay sana hiçbir sikim anlatmak zorunda değilim." Ayak bileklerini ovmaya başladığımda biraz rahatlamaya başladığını gördüm. Sürekli ona böyle yaparsam yumuşar mıydı, yani?
İkimizde aynı havluyla kurulandıktan sonra evden çıktık. Okula yaklaştığımızda Kerem önden gitmeye başlamıştı. Bende arkasından yavaş adımlarla yürümeye başladım aynı zamanda bayıldığım kalçasını kesmeyide ihmal etmedim.
Okul girişinde Keremin yanına koşarak Yunus gelmiş boynunu öpmüştü. Bu çocuğu niye herkes elliyor öpüyordu amına koyayım. Gülerek konuşurlarken adımlarımı hızlandırıp ikisinede çarparak gittim. Yunus arkamdan "Yuh be yavaş olsana." dediğinde sert bakışlar atıp okulun içine girdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fuckbuddy | Alker +18
Hayran Kurgu"Bana öyle seviyormuş gibi bakma gözlerindeki sahteliği görmek istemiyorum." Yüzüme gelen tokatla birbirimize girdik