Milly'denArkadaşlarla okuldan çıkmış birlikte kaldığımız eve doğru yürüyorduk.
Sl:Hayır ben anlamıyorum neden tüm deliler beni buluyor?
Ml:Yine ne oldu acaba?
Sl:Bu bizim okulun son sınıflarından olan Mayl var ya peşime takıldı.
Ms:Neden kız?
Sl:Ben geçen kafeteryaya gittim ya kahve almaya americano bir tane kalmıştı bende aldım benim arkamda da bu Mayl'ın sevgilisi varmış oda americano alacakmış sonuncusunu benim aldığımı görünce hemen Mayl'a yetiştirmiş buda bana musallat oldu.
Ml:Hayatımda duyduğum en saçma olay desem.
Ms:Katılırım.
Böyle konuşurken kızlarla eve kadar gelmiştik.
İçeri girip üstlerimizi değiştirip yemek yedik.
.......10 dakika sonra.........
Koltukta oturmuş dizi izliyorduk.
Ml:Ya bu kız ne kadar mal insan hiç vampire güvenip ondan hamile kalır mı?
Ms:Büyük konuşma Milly.
Ml:Pardon sanki gerçek hayatta karşımıza vampir çıkıcak da.
Sl:Niye bence insan ve hayvanlardan başka varlıklarda var dünyada.
Ml:İyice saçmaladınız ben uyumaya gidiyorum.
Diyip odama geçip uyudum.
Sabah uyanıp elimi yüzümü yıkayıp aşşağı indim.
Sl:Oooooo günaydın Milly hazretleri kahvaltınızı hazırladık biz buyrun.
Ml:Aman çok komiksin.
Diyip Sofraya oturdum.
Ms:Bakın benim aklıma harika bir fikir geldi. Ben diyorum ki biz kamp yapalım.
Ml:Ne?
Ms:Kamp bildiğin böyle bizim evden 2-3 saat uzaklıkta bir ormanda kamp yapalım 1-2 gün.
Sl:Sen diyosun ki bizim evden uzak olsun birazda fazla kalalım başımıza her bok gelsin.
Ms:Üfffff ne alakası var.
Ml:Valla Selly haklı.
Ms:Siz kabul ediyor musunuz? Etmiyor musunuz?
Ml:Tamam lan ben geliyorum.
Sl:Bende geliyorum o zaman.
Ms:Süper hadi kalkın hemen hazırlanalım.
Hepimiz kahvaltımızı bitirip odalarımıza geçip hazırlanmaya başlamıştık.
Hazırlandıktan sonra kızlarla arabaya binip Melsy'nin dediği gibi evden 2-3 saat uzaklığında bir ormana gelmiştik.
Ms:Evet tam istediğim gibi bir yer ama biraz ormanın içine girelim yoksa yol kenarında çok ses olur.
Melsy'i onaylayıp iyice ormanın içine doğru gelmiş çadırlarımızı kurmuştuk.
Ml:Eeeeee şimdi ne yalıcaz boş boş oturacakmıyız burda.
Ms:Hayır tabikide sizin arkadaşınız sizi özellikle bu ormana getirdi çünkü bu ormanda terkedilmiş bir saray olduğu söyleniyor onu arayacağız.
Ml:Melsy sen iyice kafayı yedin biz kayboluruz burda geri bile dönemeyiz ayrıca ne yapıcaz biz terk edilmiş sarayda boşver.
Ms:Ne oldu korktun mu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jk ile Hayal Et Vampir seni ve arkadaşlarını kaçırır
FanfictionJk:Kader seni bana getirdi................. Jungkook(jk):22 Milly(ml):20 Taehyung(th):24 Selly(sl):24 Yoongi(yg):25 Melsy(ms):24 Kamp yapmak için ormana giden arkadaş grubu ve onları görüp kaderin bize getirdiği kadınlar diye düşünerek kızları esir...