3.bölüm

279 15 1
                                    

💫Hatırlatma💫

Milly'den

Hala öpüşmeye devam ediyorduk. Artık nefessiz kaldığımdan yavaşça Jungkook'dan ayrıldım.

Jk:Hadi aşşağı inelim bizi bekliyorlardır.

Ml:Biraz daha burda kalıp romantik anlar yaşayalım ben memnunum böyle olmaktan.

Jk:Hmmm öyle mi o zaman yarın evlilik kağıtlarını imzaladıktan sonra sana romantik anlar yaşatabilirim ama şimdi gitmemiz gerek.

Diyip beni kucağına alıp merdivenlerden indirdi.

Th:Sonunda geldiniz nerde kaldınız bu kadar.

Jk:Odada güzelim ile sohbet ediyorduk patladınız mı?

Yg:Güzelim derken siz baya anlamışsınız  bakıyorumda.

Ml:Evet anlaştık ben sevgilimi çok seviyorum.

Sl:Maşallah Milly biraz hızlısın sanki gerçi senin kocan romantik belliki benim ki beni odaya bırakıp direk salona  kaçtı öküz.

Ms;Benimkide öyle.

Th:Üfff ne bekliyordunuz odada romantik anlar yaşamayı mı? öyleyse çok beklersiniz.

Yg:Aynen öyle.

Jk:Valla biz güzelimle odada gayet romantik anlar yaşadık biz hemen yarın evleniyoruz dimi güzelim.

Ml:Evet biz birbirimize aşığız bu yüzden hemen yarın evleniyoruz.

Sl:Ne güzel romantik olana denk gelmişsin Milly bide bizimkilere bak.

Th:Valla öyle evlilik hayali kuruyorsan kafandan çıkar ben hemen öyle yakın olamam biraz zaman gectikten sonra belki evlenebilir hatta romantik anlar bile yaşayabiliriz ama şimdi olmaz.

Yg:Taehyung haklı bende aynı fikirdeyim Melsy.

Ms:Üfffff bi Milly'e düşen adama bak bide bizimkilere Milly ne kadar şanslısın yaaa.

Ml:Eeee tabi şanslıyım benim sevgilim hem sert hem yakışıklı hemde romantik.

Jk:Teşekkürler güzelim.

Diyip dudağıma öpücük kondurdu.

Kapının çalınmasıyla hepimiz Oraya baktık.

Ml:Kim geldi ki?

Jk:Annem ve Babam tabi ki.

Ml:Annen ve Baban mı?

Jk:Evet ben çağırdım yarın evleniyoruz sonuçta tanışırsınız.

Jungkook kapıyı açmak için gittiğinde bende peşinden gidip Jungkook'un kapıyı açmasını bekledim.

Ml:Ayyyy Jungkook heyecanlandım ama ben.

Jk:Sakin ol güzelim Anne ve Babamı seni sevceğinden ve iyi anlaşacağınızdan eminim.

Jungkook'un dediği şeyle içim biraz rahatlamıştı.

                           3.bölüm

Kapının açılmasıyla önümdeki bedenlere baka kaldım.

Annesi olduğunu düşündüğüm kadının gözleri soluk yeşil saçları sapsarı tahminen insan yaşına göre 65 vampir yaşına göre 165 yaşında bir kadındı.

Babası olduğunu düşündüğüm adamın gözleri simsiyah saçlarıda simsiyahtı ve oda tahminen insan yaşına göre 65 vampir yaşına göre 165 yaşında bir adamdı.

İkisininde dişleri Jungkook'unkinden daha az sivriydi Jungkook'un dişleri oldukça sivri ve keskin di ama onlarınki öyle değildi.

Jk:Hoşgeldin anne baba.

Jk ile Hayal Et Vampir seni ve arkadaşlarını kaçırırHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin