💫Hatırlatma💫
Aşşağı indikten sonra Jungkook beni indirmişti. Birlikte masaya doğru ilerlediğimizde herkesin çoktan gelmiş olduğunu gördük.
Sl:ooo aşk kuşları çıktınız mı yuvanızdan sonunda.
Th:Selly sinirlendirme beni.
Sl;Yalan mı?
Ms:Selly lütfen bak gerginlik çıkarma sabah sabah.
Sl:Tamam senin hatrına susuyorum.
Ml:Susma ya tanrı aşkına söyle ne söyleyeceksen bende aramızda ki arkadaşlık defterini tozlu raftların en üst rafına kaldırayım.
Diyip selly'nin tam önünde dikilmiştim.
Jk:Milly sakin ol hadi gel yemeğimizi yiyelim.
Ml:Sınırını aşma Selly sonu senin için hiç iyi olmaz.
Diyip masada Jungkook'un yanına oturdum.
Th:Onun kusuruna bakma Milly saçma ötesi bir sinir var üstünde gerçi buna kışkançlıkda denilebilir.
Sl:Ne? Bu s!rt#ğ'ümü kıskanıcam ben komikmiş.
Ms:SELLY SEN NE DEDİĞİNİN FARKINDA MISIN SEN GERÇEKTEN SINIRI AŞTIN ARKADAŞLIĞIMIZI GERÇEKTEN SORGULAMANIN ZAMANI GELDİ.
Sl:Ne o Selly bu s!rt#k için sende mi bana bağırıp arkanı döneceksin yoksa sende onun gibi s!rt#k olmaya mı karar verdin?
Yg_jk aynı anda: Taehyung götür şu kızı yoksa elimden bir kaza çıkıcak.
Ms:Bitti Selly artık benim arkadaşım değilsin seni siliyorum ne halt yersen ye.
Ml:Ben çoktan sildim.
Sl:Öyle mi ben gidiyorum o zaman evime gidiyorum eskiden üçümüzün eviydi ama siz kocalarınızla yaşamayı tercih ettiğiniz için artık benim evim orası ben eşyalarımı toplayıp gidiyorum.
Diyip Merdivenlere ilerlemeye başladı.
.........10 dakika sonra........
Selly elinde bavullarla aşşağı inip kapıya doğru ilerlemeye başladı.
Sl:Demek şuan şurdan çıkıp gitmemem için hiçbiriniz bişey demiyeceksiniz ha öyle mi?
Th:KİM NE DİYECEK SANA SELLY HERKESİN KALBİNİ KIRIP PARAMPARÇA YAPTIKTAN SONRA HERKESİ SİNİR KÜPÜNE ÇEVİRDİKTEN SONRA SANA GİTME Mİ DİYECEĞİZ?
Taehyung'un bağırmasıyla Selly kapıyı açıp çıkmıştı üzülmüyordum çünkü kendi arkadaşlığımızı bitirmişti yapıcak bişey yok birdaha karşılaşmayalım yeter.
Ml:Hadi Jungkoom iç kanı çıkalım daha çok işimiz var.
Jk:Tamam Taehyung sen Yoongi ile birlikte düğün organizasyonunu halledersiniz dimi.
Th:Tamam hallederiz.
K:Günaydın çocuklar ne bu gürültü yine ne oluyor tanrı aşkına.
Jk:Ben sonra sana anlatırım anne ama şimdi bizim aslan kanını içip hemen çıkmamız lazım malum düğün hazırlığı.
K:Tamam oğlum.
Diyip oturmuştu. Bizde Jungkook'la aslan kanlarımızı içip evden çıkmıştık.
6.bölüm
Arabaya binip Jungkook'un binmesini beklemeye başlamıştım.
Jungkook bindikten sonra arabayı çalıştırıp sürmeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jk ile Hayal Et Vampir seni ve arkadaşlarını kaçırır
FanficJk:Kader seni bana getirdi................. Jungkook(jk):22 Milly(ml):20 Taehyung(th):24 Selly(sl):24 Yoongi(yg):25 Melsy(ms):24 Kamp yapmak için ormana giden arkadaş grubu ve onları görüp kaderin bize getirdiği kadınlar diye düşünerek kızları esir...