17.bölüm

65 4 11
                                    

✨️Hatırlatma✨️

.......Sabah.....

Melsy'den sabah uyandığımda elimi yanıma attım ama boştu kalkıp baktığımda Yoongi yoktu hala gelmemismiydi sonra aşağıda olabileceği aklıma gelince rahatlayın üstümü diyindim ve assagi indim.

Ms:Günaydın.

Th:Günaydın.

Etrafı süzdüğümde Jungkook,Milly,Selly ve Taehgung vardı sadece Yoongi ve o kadın yoktu.

Ms:Eeee Yoongi nerde?

Jk:Yukarıda değil mi?

Ms:Hayır.

Th:Valla Yoongi hiç assagi inmedi biz uyuyor sandık.

Ms:O kadın nerde.

Sl:Onu da görmedik.

Hızlıca evden çıkıp ormana doğru koşmaya başladım.

Arkamdan bağıran Jungkook'un sesini duyabiliyorum ama umurumda değildi Hızlıca Yoongi iel ilk tanıştığımız yerin önüne gelip evi incelemeye başladım.

Terk edilmiş Selly, Milly ve benim hayatımı değiştiren yer çok ürkütücü duruyordu ama cesaretimi toplayıp içeri girdim.

Bir süre evi doladtiktan sonra ikinci kata çıktım ordada kimse yoktu üçün ÇÜ kata çıktığımda artık iyice korkmaya başlamıştım çok korkutucuydu karşımda gördüğüm şeyle dona kaldım.

17.bölüm

Ms:S-sen kimsin

Dememle arkası dönük adamın bana dönmesi bir oldu ama bu Yoongi.

Ms:Ne işin var senin burda akşam da gelmedin eve o kadın da ortada yok ne haltlar yiyorsunuz siz?

Yg:Üfff ne saçmalıyorsun ne kadını?

Ms:O Jungkook'un kuması evde yoktu sende yoksun nerde?

Yg:Ya nerden bileyim ben sen dün yok söyle yapıyorsun yok böylesin diye beni darlayınca çıktım geldim buraya kafa dinlemeye akşamda burda kaldım gelecektim zaten birazdan.

Ms:He iyi o zaman. Eeee sen bu yıkık dökük yerde nasıl kaldın ki?

Yg:Buranın yıkık dökük göründüğüne bakma yani en azından ilk iki katı öyle ama üçüncü katı öyle değil buranın 3.katında benim Jungkook'un ve Taehyung'un odaları var ve eve göre oldukça düzenli vede bakımlılar aynı zamanda bu katta güzel bir mutfak ve oturma odasıda var biz genelde kafa dinlemek için buraya geliriz o yüzden üçüncü katı normal bir ve haline getirdik ama dediğim gibi ilk iki kat perişan halde orayı kullanmıyoruz.

Ms:Hee anladım ee beni gezdirsene merak ettim nasıl biryer yapmışsınız?

Yg:Tamam gel.

Yoongi'nin peşinden gidip evi gezmeye başladık ilk oturma odasına geldiğimizde nerdeyse bizim kaldığımız evdeki salondan hiç bir farkı yoktu çok düzenli ve temizdi sonra mutfağa gittik mutfakta aynı salon gibi düzenli ve temizdi.

Ms:Buralar gerçekten dediğin gibi evin alt kartlarıyla buranın alakası yok.

Yg:Ben sana dedim.

Sonra Yoongi Jungkook ve Taehyung'un odalarını gezip terk edilmiş saraydan çıkıp yaşadığımız saraya doğru yürümeye başladık.

Ms:Ben burayı baya beğendim tabiki şuan kaldığımız saray daha güzel orayı buraya değişmem ama burası gerçekten bunaldığında gelip kalabileceğin bir yer bende gelebilir miyim buraya arada.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 08 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Jk ile Hayal Et Vampir seni ve arkadaşlarını kaçırırHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin