💫Hatırlatma💫
Taehyung'dan
Milly Selly'nin arkasından gittikten beş dakika sonra ağlayarak geri gelmişti hemen ayağa kalkıp Selly'nin yanına gittim.
Kapıyı açıp Hızlıca içeri girdim.
Th;SELLY!!
Benim bağırmamla korkup sıçramıştı ağlamaktan gözleri kıpkırmızı olmuş ama umurumda değil.
Th:SEN NASIL BİR ARKADAŞSIN SENİ TESELLİ ETMEK İÇİN ARKANDAN GELEN ARKADAŞINI NASIL AĞLATIRSIN.
Sl:ÇÜNKÜ O ÇOK ŞANSLI ANLIYOR MUSUN? MELSY İLE BENİM SEN VE YOONGİ YÜZÜNDEN YAŞADIKLARIMIZI ANLAYAMAYACAK KADAR MUTLU JUNGKOOK'LA.
TH:KIZIN SUÇUNE PEKİ HİÇ Mİ DİZİ İZLEMEDİN DİZİLERDE HEP MUTLU OLAN MUTSUZ OLANI TESELLİ EDERKEN NE DER SENİ ANLAYAMAM AMA DESTEK OALBİLİRİM DER İŞTE SENDE BUNU ANLAMAYACAK KADAR DÜŞÜNCESİZ BİR ARKADAŞSIN.
Th:HEM BİR TAKMIŞSIN JUNGKOOK İLE MUTLULAR DA MUTLULAR O JUNGKOOK'UN YAPISI BENİM YAPIM BÖYLE YOONGİ'NİN YAPISI BÖYLE NE YAPABİLİRİZ? BİDE DAHA YENİ GELDİĞİN BİR EVDE YENİ TANIŞTIĞIN BİR ADAMLA NE DİYE BİRŞEYLER YAŞAMAYA ÇALIŞIYORSUN SEN S#R!ÜK MÜSÜN SEN HE!!!!!!
Sl:Ne? Ha Milly daha yeni tanıştığı adamla yarın evlenirken s#r!ük değilde ben miyim?
Th:Niye bukadar taktın kıza niye sürekli kızı ezicek cümleler kuruyorsun emin ol Jungkook adım atıp sevgililiği teklif etmeseydi Jungkook'un PEŞİNDEN KOŞTURUP ONU HADİ SEVGİLİ OLALIM HADİ ROMANTİK ANLAR YAŞAYALIM DİYE SIKICAK GURSUZ BİR KIZ DEĞİL!!
Sl:Ben gurursuz muyum?
?:NE OLUYOR BURADA!!
5.bölüm
K:NE OLUYOR BURDA?
Jungkook'un annesinin odaya girmesiyle susup ona bakmıştık.
K:Odalarımız karşılıklı farkında mısınız? Ne diye bukadar bağırıyorsunuz derdiniz ne sizin?
Th:Anlatmamam daha iyi olur Karla teyze Selly'nin gelininiz hakkındaki düşüncelerini duymak istemezsiniz.
K:Ne yani Milly'nin bizim ve Jungkook'un bilmediği kötü bir huyumu varda Milly hakkında düşündüklerini söyle miyorsunuz?
Th:Hayır Karla teyze Milly gayet iyi bir kız sadece Selly onu kıskandığı için ona hakaret ediyor Milly'nin birşey yaptığından değil.
K:Hee anladım neyse sonra konuşuruz ben uyumaya gidiyorum.
Karla teyze gittikten sonra kapıyı kapatıp Selly'e döndüm.
Th:Senle romantiklik yapıp çifte kumrular gibi yaşayacağım varsada kaçtı biz bir süre bırak aynı yatakta yatmayı aynı odada bile kalmayalım.
Diyip Hızlıca odamdaki Selly'nin eşyalarını toplayıp eline verdim.
Th:Odamın çaprazındaki oda boş orda kal bir süre seni görmek istemiyorum.
Dediğim şeyle ağlayarak odadan çıkıp kapıyı kapattı.
Selly gittikten sonra üstümü değiştirip yatağa girdim ve uyumaya çalıştım.
Yoongi'den
Melsy ile oturmuş ne olduğunu anlamaya çalışıyorduk.
Yg:Ne yaşandığını anlayan var mı?
Ms:Ben hiçbirşey anlamadım.
Yg:Sen Selly'nin yanına gitmeyecek misin?
Ms:Selly abartı tepki verdi biraz yanlız kalsın aklı başına gelsin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jk ile Hayal Et Vampir seni ve arkadaşlarını kaçırır
FanficJk:Kader seni bana getirdi................. Jungkook(jk):22 Milly(ml):20 Taehyung(th):24 Selly(sl):24 Yoongi(yg):25 Melsy(ms):24 Kamp yapmak için ormana giden arkadaş grubu ve onları görüp kaderin bize getirdiği kadınlar diye düşünerek kızları esir...