✨️Hatırlatma✨️
Jungkook'dan
Sabah telefonumun çalmasıyla uyandım baktığımda annem arıyordu.
Jk:Alo efendim anne?
Jk.a:Oğlum günaydın ne yapıyorsunuz?
Jk:İyiyim annede hayırdır sen bu saatte?
Jk.a:Oğlum dün babanla otururken bir konu açıldı bende babana yarın ararım dedim ama dayanamadım sabahtan aradım.
Jk:Ne bu konu anne?
Jk.a:Oğlum artık bir torunumuz olmasın mı artık?
Jk:Anne ne alaka şuan?
Jk.a:Ne demek ne alaka Oğlum yasımız geçiyor torun görmek istiyoruz artık.
Jk:Anne sizin torununuz olmayacak.
Jk.a:Ne demek o öyle Jungkook ne saçmalıyorsun?
Jk:.....anlatır......
Jk.a:Ne oğlum ne saçmalıyorsun sen ne yetimhanesi ya katiyen olmaz.
Jk:Anne asıl sen ne diyorsun?
Jk.a:Biz torun istiyoruz oğlum gerekirse bir kızla daha evlenirsin ama bizim neslimizin devam etmesi şart.
Diyip telefonu suratıma kapattı.
Ahh anne ne yapıyorsun sen ben Milly'e yapamam böyle birşey yaa.
Dün kıza söylediğim tüm güven verici sözler boşa gidecek annem yüzünden Milly benim suratıma bakmaz.
Arkamda hareketlilik hissedince arkamı döndüm Milly gözünü aciyordu yavaştan.
Ml:Aşkım ne yapıyorsun Sabah sabah?
Jk:Aşkım ben seni çok seviyorum hemde seni sevicem ne olursa olsun karşımıza kim çıkarsa çıksın seni sevicem bunu unutma olur mu?
Ml:Jungkook kafana sabah sabah tadmi düştü ne diyorsun tanrı aşkına?
Jk:Sen dediklerimi unutma yeter güzelim.
Ml:Tamam unutmam.
.......3 gün sonra......
Kapının calinmasiyla gidip kapıyı açtım karşımda annem ve bir kız vardı hayır anne lütfen düşündüğüm şey olmasın.
Jk.a:Ne düşündüğünü az çok tahmin edebiliyorum oğlum aynen düşündüğün gibi bu kız sana bir çocuk vericek üstelik kızımız vampir.
Jk:Anne ben sana bu konu hakkında negatif olduğumu söylemiştim ben karımı seviyorum ona böyle bisey yapmam.
Jk.a:Yapacaksın oğlum hem ben sana ömür boyu bi kızla yasiyacaksin demiyorum ki bu kız sana çocuk vericek ve hayatından çıkacak sende Melsy ile yaşamaya devam edeceksin.
Jk:Tüm bunlar olduktan sonra Melsy beni affeder mi anne?
Arkadan gelen sesle Hızlıca oraya baktım.
Ml:Bilmem affeder miyim Jungkook?
Milly ağlayarak bize bakıyordu.
16.bölüm
Jk:Milly gerçekten benim hiç birşey den haberim yok annem getirmiş.
Jk.a:Ama şimdi oldu bu kız bu dan sonra senin kuman.
Jk:Anne ben böyle bir şeyi istemiyorum geri götür.
Jk.a:Eğer bu kızı kabul etmeyip bana torun vermezsen, senin vampirligini soyutlarım e doğal olarak senin vampirligini soyutlafigim anda insana dönüştüğün için ölürsün yaşın insana göre fazla nasıl olsa.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jk ile Hayal Et Vampir seni ve arkadaşlarını kaçırır
FanficJk:Kader seni bana getirdi................. Jungkook(jk):22 Milly(ml):20 Taehyung(th):24 Selly(sl):24 Yoongi(yg):25 Melsy(ms):24 Kamp yapmak için ormana giden arkadaş grubu ve onları görüp kaderin bize getirdiği kadınlar diye düşünerek kızları esir...