4.bölüm

259 12 3
                                    

💫Hatırlatma💫

Ml:Evet atıştırmalıklarda geldi eeee annecim ve babacım Jungkook sizin Ceylan kanı sevdiğinizi söyledi size ondan getirdik. Taehyung ve Yoongi Sizede kurt kanı Jungkook'ada aslan kanı getirdim.

Th:Sağol yenge.

Yg:Sağol yenge.

Jk:Benim güzelim hemen öğrendi kimin hangi hayvanın kanını sevdiğini.

K:Belli hamarat bir kız bu tam benim oğluma layık.

Ml:Teşekkür ederim annecim.

Sl:Eeee bize ne getirdin içecek.

Ml:Valla Selly burda kandan başka içecek yok o yüzden su içicez.

Jk:Hayır efendim sadece Selly İle Melsy su içecek sen aslan kanı içeceksin benim gibi.

Ml:Ama ben kan içememki.

Jk:Alışman lazım güzelim seni yarın vampir yapıcam zaten.

Ml:N-nasıl?

K:Eeee bizim adetler böyle kızım evlenilen gece ilişkiye girilir ve sonra Vampirlerle evlenen kişi insan değilse evlenilen gece  insan olan kişiyi vampir olan kişi vampire çevirir.

Jk:Yani ben seni yarın vampir yapıcam o yüzden aslan kanına alış güzelim ceylan kanını ve diğer kan türlerini sevmezsin sen o yüzden benim gibi aslan iç.

Milly'den

Bayan Karla'nın dedikleri beni biraz utandırmıştı o yüzden kızarmıştım.

Jk:Anne sen ne biçim şeyler söylüyorsun hadi ben neysede güzelim utandı ama.

K:Eee kızım bunlar doğanın bir kanunu herkes bir gün ilişkiye giricek  Sizde yarın yaşıyacaksınız bak oğluma hiç utanıyor mu?

S:Hanım bizim oğlan azgın utanmaz ama daha fazla bu konuda konuşup gelinimizi utandırmayalım.

K:Tamam bey.

Jungkook elime aslan kanını vermiş içmemi bekliyordu.
Ağzıma götürüp içmeye başladığımda Selly ile Melsy bana iğrenerek bakıyordu.

Kanı içmeyi bitirdiğimde bardağı masaya koydum aslında biraz lezzetlidir galiba alışabilirim bunu içmeye.

Jk:Eeee güzelim nasıl?

Ml:Ehh güzel gibi galiba alışabilirim.

                        4.bölüm

Th:Hayır belki kız kurt kanı sevecekti nediye hemen aslan kanına alıştırdın.

Ml:Arkadaşlar hala insan olduğum için aslan kanı bile midemi bulandırıyor alışmam gerektiği için içiyorum o yüzden bu konuyu kapatalım.

Th:Ehhh iyi peki.

K:Eee bizim herzamanki odamız hazır mı oğlum?

Jk:Evet hazır anne aynı katta aynı oda.

S:Saat geç oldu biz gidip uyuyalım Karla. Sizi de iyi geceler çocuklar.

K:İyi geceler.

Hepsi birlikte:İyi geceler.

Bayan Karla ile Bay Sam gittikten sonra Selly konuşmaya başladı.

Sl:Banada bir ağırlık çöktü Taehyung yatalım mı bizde?

Th:Sen git yat.

Sl:Sen benimle gelmeyecek misin?

Th:Sana daha öncede çok kez aramızda arkadaşlıktan öte bişey olamdığını söyledim aynı odada kalıyor olmamız ve aynı yatakta yatıyor olmamız sevgililer gibi aynı anda odaya çekileceğimiz anlamına gelmiyor Selly sana iyi geceler.

Jk ile Hayal Et Vampir seni ve arkadaşlarını kaçırırHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin