14.bölüm

132 10 9
                                    

✨️Hatırlatma✨️

Jm:Selly ahhhh demek buradasınız sen ne ara bu kadar zengin oldun abicim daha doğru nasıl bu kadar zengin oldunuz sen Melsy ve Milly saraylarda yaşamalar felen o sevgilin olacak mal mı zengin yoksa?

Th:Ayıp oluyor ama ben mal değilim.

Jm:Heee demek Selly'nin o sevgilisi sensin ne yaptın lan kardeşime seni gebertirim çocuk niye böyle bir şey yaptınız lan!!!???

Ml:Bir durun Jimin abi sen şöyle bir oturup soluklan Selly bir şu getir sen bi rahatla Jimin abi sakin sakin konuşalım lütfen benim hatrıma ya lütfen.

Jm:İyi tamam sakinim.

Hemen gidip abime suyu getirdim Milly elimden alıp suyu abime verdi.

Abim suyu içip tam karşısında oturmuş Taehyung ve bana ters ters bakmaya başladı.

Jm:Anlatın her detayını hadi.

Sl/Th:........anlatırlar.........

Jm:Tamam da abicim neden bunu bizden sakladın böyle daha mı iyi oldu sanki?

Sl:Ya abi özür dilerim ne bileyim ben düşünemedim ki.

Jm:Abicim gel sen yanıma bakıyım.

Oturduğum yerden kalkıp abimin yanına gidip oturdum. Abim benim kafamı göğsüne yaslayıp saçımı okşamaya başladı.

Jm:Bir daha dal bile kırsan benim haberim olacak Tamam mı abicim hiç bir şey saklamak yok.

Sl:Tamam abi.

Jm:Senin için de geçerli sarı kafa.

Th:Sarı kafa mı? Ayıp oluyor ama.

Jm:Olmuyor olmuyor.

Milly'nin araya girip konuşması ile hepimiz onu dinlemeye başladık.

Ml:Aslında benim de size söylemem gerekn önemli bir şey var ama olaylar o kadar birbirine karıştı ki söylemeye fırsatım olmadı.

Jk:Milly korkutma beni ne oldu?

Ml:........................

Jk/Th/Yg/Sl/Ms:NEEE?????

  14.bölüm

Ml:Ama bunu şuan söylemeyeceğim biraz merak edin sonra söyleyeceğim.

Jk:Milly iyi bir şey mi kötü bir şey Mi bari onu söyle ya.

Ml:Bilmiyorum belki sevinirsiniz belki sevinmezsiniz kişiden kişiye değişir yani.

Jk:Uffff Milly ne zaman söyleyeceksin peki.

Ml:Keyfim ne zaman söylemek isterse o zaman.

Jm:Sarı kafa bana bir oda ayarla hadi.

Th:Oda mı?

Jm:Evet koca sarayda bana verebileceğiniz bir oda vardır herhalde yarın dönerim eve zaten ama arada  geleceğim ona göre sonuçta kardeşim burada.

Th:Tamam sen gel benle Jimin abi ben seni odana götüreyim.

Abim odasına gittikten sonra bizde oturup konuşmaya devam etmiştik.

Milly'den

Oturup konuşurken aklıma Selly'nin annesini geldi.

Ml:Aaaaaaa

Ms:Ne oluyor be.

Ml:Ben senin anneni aramayı unuttum Selly beni habersiz bırakmayın demişti ben hemen onu arayıp geleyim.

Diyip Hızlıca odama çıkıp Karla teyzeyi aradım.

📞K:Ala kızım ne oldu kötü bir şey olmadı demi.

📞Ml:Karla teyze sakin ol bir bir şey olmadı her şey tatlıya bağlandı şuan Jimin abi odasına geçti bizde oturup sohbet ediyorduk aklıma sen geldin.

📞K:Ayyy içim çok rahatladı valla kızım iyi o zaman bu arada Jimin ne zaman geliyormuş kızım buraya bir sorar mısın sana zahmet?

📞Ml:Jimin abi yarın geliyorum dedi Karla teyze zaten Selly'lere.

📞K:İyi tamam o zaman kızım bir şey okurda ararsın beni bende Jimin'in oraya bir sonraki gelişinde onunla birlikte gelirim bir göreyim damarımı kızımı hadi görüşürüz.

📞Ml:Görüşürüz.

Telefonu kapatıp yatağa girdim kendimi çok yorgun ve halsiz hissediyordum akşam Jungkook'a söyleyecektim zaten o önemli şeyi sadece biraz merak etsin istiyorum.

Jungkook'dan

..........1 saat sonra.........

Milly Karla teyzeyi aramaya gideli  1 saat olmuştu ama hala gelmemişti.

Jk:Ben gidip bir Milly bakayım hala gelmedi sonrada uyurum zaten saat geç oldu.

Th:Tamam iyi geceler.

Ms:İyi geceler.

Hızlıca yukarı çıkıp odaya girdim.

Milly uyuyordu neden gelemediği anlaşıldı.

Üstümü değiştirip yanına uzandım. Dudağına bir öpücük kondurup tam geri çekilecektim ki Milly uyanıp ayrılmama izin vermedi.

Ayrıldığımız da konuşmaya başladı.

Ml:Söyleyeceğim.

Jk:Neyi?

Ml:Jimin abi de varken ben size söylemeyi unuttum dediğim şu önemli şeyi.

Jk:Heee evet tanrı aşkına söyle Milly meraktan çatladım gerçekten Milly.

Ml:Tamam söylüyorum............

Jk:Milly'nin dediği şeyle dona kalmıştım.

💎Devam edecek💎

Jk ile Hayal Et Vampir seni ve arkadaşlarını kaçırırHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin