Gözlerin.. Gözlerin çok güzel Jungkook.

980 51 19
                                    

                           Jiminie 🐣❤️

- Jungkook

                                           Efendim Jimine? -

- Şu tarih hocası var ya.

                                             Ne olmuş ona?  -

- Bugün seni sordu.

                  Anlamadım? Bundan banane. -

- Ya Kookie aptal mısın?
- Hiç şüplenmiyor musun?
- Bugün hastaydın ve derse gelmedin oda sürekli senin boş sırana bakıp durdu seni sordu sınıfa.

                  Jiminie, neyden şüphelenmemi          
                  bekliyorsun? Sanırım  izlediğin   
                  filmlerden çok etkileniyorsun. -

- Gerçekten aptalsın Kookie,
o hocanın sana yaklaşımı hiç mi dikkatini çekmiyor? Basbaya hoşlanıyor senden

                    Bana nasıl yaklaşıyormuş ki? -

- Tanrım... Kookie ders boyu diğer öğrencileriyle göz teması çok az kuruyor fakat seninle göz göze gelince gözleri sende takılı kalıyor. Hatırlıyor musun? Hasta olmana rağmen okula gelmiştin karnın ağrıyordu ağrısına dayanamayıp ağlamıştın sonra o seni görmüştü yüzüne doğru eğilip, göz yaşlarını silmişti ve sana "Hastalanma Jungkook.. Kendine dikkat etmelisin. Sen bize lazımsın." Demişti. Kolidorda nöbetçi olduğu bir gündü, arkadaşının kulağı çok ağrıyordu sende bu konuda eskiden kulağında sorun olduğu için arkadaşının kafasını çevirip kulağına bakmıştın, sonra sanırım kulağında intihap var geçmiş olsun diyip onu öpmüştün. Bende vardım yanınızda çatık kaşlarıyla size deli gibi bakıyordu. Sunum ödevi vermişti bize hatırla, diğerlerinin sunumunu dinlerken telefonuyla oynuyordu sen tahtaya kalktığında kollarını birbirine bağlayıp dikkatle seni izliyordu. Jungkook daha anlatmak istediğim fakat üşendiğim onlarca şey var. Bunlar hiç mi dikkatini çekmedi?

            Hayır Jimin hiç dikkatimi çekmedi,
            o sıradan bir hoca ve yaptıkları
            gayet normal.  -

- Jungkook aptal olduğunu biliyordum ama bu kadarını yeni öğrendim..

                 Başka birşey söyleyecek misin
                 Jimin? uykumu bölüyorsun. -

- Söyleyeceğim, neden gelmedin okula?

                                       Üşendim Jimin. -

- Gerçekten aptalsın Jungkook.
                        
               Başka birşey söyleyecek misin? -

- Hayır... Ama bir düşün Jungkook bunlar normal değil..

                                                       Görüldü.

Jimin'in saçmalıklarıyla uğraşmak istemiyordum, o adam 30 yaşındaydı amca demeliydim ona ben ne hoşlantısı.
Gerçekten çok sıkılmıştım artık, yıllardır aynı konular ve aynı kişi.
Seviyorsa gelsin benimle konuşsun, adım atsın, öyle sürekli bakışmakla ve insanlara beni sormasıyla aşk olmuyor. Ben mi akıl vereceğim koskoca 36 yaşındaki adama?

Daha fazla bu saçmalıklara kafamı yormak istemiyordum. Moralim bu konu yüzünden gün geçtikçe bozuluyor, bende kendimi uykuya teslim ediyordum.

___

Bilinmeyen numara

- Gözlerin.. Gözlerin çok güzel Jungkook.

00:00

Teacher in high school Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin