"Dünyayı sereceğim ayaklarının altına."
"Dünya yerine kendini ser ayaklarımın altına Taehyung. Sikeyim dünyayı seni istiyorum, seni seviyorum Taehyung."
"Bende seni seviyorum Jungkoo-" cümlesini tamamlamadan boş odada Taehyung'un telefon sesinin yankılanması bir oldu. Telefonunu eline alan Taehyung'un gözleri parladı adeta.
Kim olduğuna bakmak ister gibi bir hamle de bulununca geri çekti telefonu."Özür dilerim, bunu açmam şart."
"Neden?" Soruma cevap vermeden telefonu açıp çıkmıştı odadan. Dakikalarca hatta belkide saatlerce onu beklememe rağmen gelmemişti.
Gözlerim dolu bir şekilde öğretmenler odasından çıktım. Şuan aklımdaki tek düşünce neden gözleri parladı telefon çalınca?
Aklımdaki düşüncelerle farketmeden çoktan okuldan çıkış yapmış, farketmeden evime yaklaşmıştım. O sırada belki moralim düzelir umuduyla Jimin'e mesaj atmak aklıma gelmişti.
Jiminie 🐣❤️
Jimin, nasılsın? -
- İyi.İyi? Normalde böyle demezdi ki "İyiyimm Kokiem yada Turp gibiyim kokie sen? Falan derdi. Morali mi bozuk acaba?
Moralin mi bozuk? -
- Seni ilgilendirmez Jungkook.
Peki anladım. -
- Bu arada
? -
- Taehyung'dan uzak dur. Jungkook o sana göre değil. Benimle de bundan sonra iletişim kurmayı kes.
Görüldü.
Attığı son mesajı gördükten sonra yutkunamamıştım. Bu ne demekti? En başından beri kendi istiyordu onunla yakın olmamızı.. Şimdi ne değişti? Ayrıca biz onunla çoktan okulda..
"Bir saniye Jungkook. Kafanı topla ve mantıklı düşünmeye çalış. Ve aptal olma.." (Kendi kendine konuşuyor.)
"Jimin'den beklemem fakat gerçekse yapacak birşey yok.. Jimin başından beri Taehyung'la yakın olmamı istiyordu çünkü, onun hakkında bilgi sahibi olmak için tek oyuncağı bendim. Ayrıca Jimin okulda Taehyung'u gördüğünde garip davranıyordu. Tabi ya amma aptalım..
Bunları göz önünde bulundurursak, bugün Taehyung'u Jimin'in arama olasılığı çok yüksekti."Şuan aklımdaki
tek şey Taehyung'a mesaj atmaktı.Sapık Kim Taehyung Taehyung kişisi olarak değiştirildi.
Taehyung kişisi
Bugün kim aradı seni? -
Mesajı gönderdikten yarım saat sonra cevap gelmişti Tanrı aşkına şaka mı bu?
- Bi arkadaşım?
Bi arkadaşın? Saatlerce seni bekledim Taehyung. Farkında mısın biz o odada yattık. Birbirimize ait olduk ve sen değil beni saatlerce orada bekletmek o telefonu açman bile yanlıştı. -
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teacher in high school
Romance18 yaşında yatılı lisede okuyan Jungkook ve onun tarih öğretmeni Taehyung (ilk ficim olduğu için cringe ve baby yazı stili cringe gibi gelebilir bilginize) MiniFic UkeKook SemeTae ! Yaş farkı !